Mitte veel üks blogi!?

… aga tundub nii, et vististi ikka küll veel üks blogi!

Kuidas peakski siis alustama? Tere, mina olen Maaria, võrdlemisi värskelt abielus, kohekohe 30, ema kohe 4-aastasele Juuniorile ja pooleteisesele Preilile? Iluhuviline, moehuviline, natuke kokandushuviline ja fotograafiahuviline, natukenatuke DIY-projektide huviline? Töötanud aastaid iluvallas, kogemusi nii meigi, näo/kehahoolduse kuid ka lõhnamaailmas. Hetkel kodune, aga eks ikka käsi pidevalt “pulsil” ning hoian end kursis uue ja põnevaga. Aldis katsetama uut, aga paljuski truu “vanadele headele” – need “vanad head” on just tänu mu võrdlemisi väga heledale nahale mush have tooted, sest väga raske on leida näiteks sobivas toonis jumestuskreemi/BB-kreemi, mis vastaks kõikidele ootustele jne …

Nii, piisavalt sissejuhatav? Sellest sissejuhatusest edasi liikudes … Miks ma otsustasin alustada järjekordse (elustiili?)blogiga?
Olen juba mitu aastat mõtteid mõlgutanud selle ümber, et võiks hakata pidama ka mingit sellist laiemahaardelisemat blogi, kuhu oleks hea üles panna ülevaateid (ilu)toodetest, maitsvatest köögikatsetustest, headest moeleidudest. As a busy mom of two oma garderoobi ja meigikoti must have toodetest, mis tagavad mugavuse iga ilmaga ning kiire vastupidava meigi.
Igatahes, ma väga loodan, et leiate ka siit järjekordsest blogist midagi, mis teid inspireerib!
xoxo,
img-thing
Leave a Reply

