Suvelemmikud / päikesetooted

Suvisel ajal on ka minu näo -ja kehahooldus veidi teine, kui sügis-talvisel hooajal. Kuna olen väga heleda nahaga, siis kindlasti kuuluvad mu suvetoodete hulka päikesekaitsefaktoriga tooted ning mida tugevam see SPF on, seda parem.

20160804_192713

Olles kahe väikese lapse ema, viibin ma palju õues ja seda just seal keskpäeva kandis – ennelõunauinakused jalutuskäigud või mänguväljakukülastused jne … Seetõttu valin päevakreeme endale hoolega. Juba mitmendat hooaeaga on mu suureks lemmikuks Dior Bronze Beautifying Protection Solaire SPF50 päevakreem. “Tagab kaitse nii UVA kui ka UVB kiirte eest + kaitse vabade radikaalide eest ning pärsib tumedate laikude teket.”
Selle kreemi kohta jagub mul ainult ja ainult kiidusõnu! Tekstuurilt on kreem kerge (sobib kõikidele nahatüüpidele) ja imendub väga kiirelt. Kuigi on kõrge SPFiga, siis ei jää nahale mingit valget kihti või üldse mingit tunnet kreemist. Jääb vaid ilusa kumaga niisutatud nahk! Kreem on väga mugavalt tuubis (50ml), kust doseerimine on lihtne – kreemi kulub ka suhteliselt väike kogus korraga. Lisaks on seda tuubi väga mugav suvel ringi reisides kaasa haarata.  Ja muidugi selle kreemi lõhn – ju-ma-lik!
Soovitan katsetada ning kellele see kõrge päikesefaktor ei ole just nii sobilik, siis sama toode tuleb ka SPF30 ja SPF15 variandis!
Teine suvine lemmiktoode on mul Clarins Sunscreen Care Milk-Lotion Spray SPF50+. “Kerge, kõrge kaitsefaktoriga piimjas sprei. Veekindel ja vastupidav.”
Väga mugavas pakendis (150ml), hea lõhnaga ja kiirelt imenduv päikesekreem. Sisaldab kiivit, aaloed ja sennat – nahk on niisutatud ja kaitstud.
Ka seda spreid kasutan juba mitmendat pudelit ning olen sellega super rahul! Ei ole kordagi päikesepõletust saanud, kuigi suviti tihti mereääres suvilas. Soovitan!
Kolmandaks “vanaks olijaks” mu lemmikute hulgas on Clarins HydraQuench Moisture Replenishing Lip Balm. “Sulava rikkaliku tekstuuriga, intensiivselt niisutav huulepalsam. Rikastatud eeterliku roosivahaga ja sheavõiga. Aitab parandada lõhenenud huuli, niisutab intensiivselt ning jätab huuled pehmed ning delikaatselt roosa kumaga.”
Minu absoluutne lemmik huulepalsam! Tekstuurilt mõnus ja rikkalik. Toimelt parandav, niisutav ja toitev. Püsivuselt hea – kuigi on huulepalsam, püsib huultel kaua ning huuled püsivad kaua pehmed ja niisutatud, ei ole vaja iga natukese aja pärast uuesti huuli katta. Jääb huultele kerge roosaka kumaga. Väga mugavas pakendis – tuubis. Piisab väga väikesest kogusest korraga ning jätkub väga pikaks ajaks. Lisaks on tuub ka võrdlemisi suur – 15ml.
Olen seda kasutanud vähemalt 5 tuubi, aga vabalt võib olla, et rohkemgi! Olen seda soovitanud mitmetele oma sõbrannadele ja tean, et ka nemad on sellest vaimustuses. Kui otsid tõeliselt head huulehooldustoodet, siis soovitan väga proovida! Isegi mu abikaasa, kes muidu väga igasuguseid mokamäärdeid endale nii naljalt peale ei ole nõus määrima, kasutab seda!
Viimasena räägin sellesuvisest uuest tootest, milleks on Clarins After-Sun Shimmer Body Oil. “Toitev ja niisutav päikesejärgne õli, mis on rikastatud sädelevate mikropärlitega, et tuua esile/rõhutada su kaunist päevitust.”
Õli on ülikerge tekstuuriga ning hästi niisutava toimega. Rahustab ja pehmendab nahka peale päikesekäes veedetud aega ning mikropärlid annavad nahale kauni sädeleva kuma. Lisaks lõhnab hästi! Pakend ei ole kõige mugavam – keeratava korgiga 100ml klaaspurk, kuid samas ei ole ka üleliia ebamugav kasutada. Sprei variant oleks parem (mis on iseenesest nende valikus kunagi olnud ehk tuleb jälle).
Oleks ideaalne tõmmuma nahaga inimesele, kus sädelus intensiivistaks kenasti päevitust. Ise olen seda kasutanud jalgadel, kui lühikesi pükse või kleiti/seelikut kannan. Mu nahk ei päevitu (isegi mitte solaariumis, sealgi lähevad vaid tedretäpid tumedamaks) ning jalad on eriti “valged”. Suvisel perioodil meeldib mulle kasutada selliseid kehakreeme/-õlisid, mis sisaldavad kerget sädelust – siis ei tundu jalad nii võõrkehana, kuna mujale annavad “jumet” rohked tedretäpid (jalgadel on neid aga suhteliselt vähe). Mulle igatahes see õli meeldib!

Loodan, et leidsite midagi toredat siit ka endale katsetamiseks!

img-thing

One thought on “Suvelemmikud / päikesetooted

Leave a Reply

