MINU “MUST HAVE” TOOTED

Eks ajapikku kujunevad kõigil välja mingid ilutooted/-tarvikud, millest paremat ei ole leidnud ja milleta lihtsalt EI SAA. Mõltesin, et panen kirja lühikese iseloomustusega enda must have tooted, mida ikka ja jälle uuesti ostan.

_20160810_125326

The Body Shop Kanepi kätekreem  vaatan, et sari on veidi disaini muutnud, mul veel vana disainiga kreem. Kiidan, kiidan, kiidan! Kreem on tekstuurilt mõnusalt paks, aga samas hästiimenduv ja väga niisutav. Lõhn on küllaltki tugev ja olen lugenud, et paljudele see üldse ei meeldi – mind aga ei häiri. Kevadel ja sügisel, kui ilm on juba jahedam, aga päris kindailm ka veel ei ole, siis kipuvad mul käed kuivaks ja karedaks minema ja kui palju “veega mängimist” ka kodus, siis kohe eriti karedaks. TBS Kanepi kätekreem on ainus, mis käed 2-3 päevaga korda teeb. Üldiselt ma kreemitan käsi ainult õhtuti enne magamaminekut – siis korralikult paksem kreemikiht peale ning hommikuks käed palju palju paremad.
Vaatan, et kreemituubi paremaks tühjendamiseks tulnud neil valikusse ka uus lisatoode, peaks selle endale ka soetama!
Elizabeth Ardeni Eight Hour Skin Protectant– salvilaadse tekstuuriga kaitsev, rahustav, niisutav ja nahka parandav kreem. Kreemil on ka põletikuvastane toime. See on kreem, mis mul alati öökapil olemas! Kasutan seda näiteks küünenahkade kreemitamiseks, vahel teen karedatele kätele sellega ööseks “maski”; samuti kuivade huultele niisutamiseks või nohust tingitud punase ninaaluse ravimiseks – hea kõiksugustele kriimustustele, nahapunetustele. Lõhn on kreemil küllaltki intensiivne, kuid mitte häiriv – ei ole imalalt magus, pigem selline ürdine. Kreemi kulub imevähe korraga ning üks pisike 30ml tuub kestab kaua. Efektiivse toimega ja multifunktisionaalne kreem – hea tervele perele kasutada.
Batiste kuivshampoon Stength&Shine – olen kasutanud mitmeid erinevaid (odavamaid/kallimaid) ning see on seni parim! Jätab juuksed eriti värskeks ja kergeks! Lisaboonusena toredalt väikese hinnaga ka veel.
Oliva ECO näopuhastusvaht by CCS – mitu aastat lemmik olnud! Avastasin selle kunagi aastaid tagasi mingi iluajakirja vahendusel, kus sellest sarjast juttu oli ning läksin ostsin, et katsetada. Katsetasin ja olin müüdud, super! Mulle meeldib meiki maha pesta veega ning ideaalne, kui kogu meigi saab/võib korraga maha pesta (sh silmameik) – sellega saab! Õrn vaht, mis eemaldab kergelt ka tugevama meigi ja saab kenasti hakkama ka veekindla silmameigi eemaldamisega. Kui varasemalt sai seda suurematest iluosakondadest osta, siis nüüd vaid apteekidest (näiteks SIIT!).
Make Up  Store meigisvammid (musta värvi!) – kui varasemalt kasutasin jumestuskreemi pealekandmiseks pintslit, siis peale Lana Vallo meigikoolis käimist 98% ajast just neid MUS meigisvamme. Need lihtsalt on niipalju mõnusamad oma materjalilt kui paljud muud ning neid on väga mugav kasutada + lisaks need musta värvi svammid näevad väga head välja ka peale mõneajalist kasutamist.
Clarins Moisture Replenishing Lip Balm – sellest ma juba kirjutasin ka lähemalt SIIN! Parim huulepalsam, mis niisutab, toidab ja parandab huuli. Püsib kaua peal ning annab huultele kauni kergelt roosaka kuma (ei sisalda värvipigmente, seega ei värvi neid, vaid lihtsalt kauni kumaga).

20160810_124958

Screenshot_2016-08-10-13-25-25

Ülevalt alla: kanepi kätekreem, 8h kreem ja Clarinsi huulepalsam

 

Need olid siis minu suured lemmikud! Millised on teie must have tooted, milleta lihtsalt EI SAA või millest paremat ei ole veel leidnud?

img-thing

4 thoughts on “MINU “MUST HAVE” TOOTED

Leave a Reply

