Autumn is coming / leiud ZARAst

Uurisin täna ZARA e-poodi ning leidsin mitu sellist toodet, mida kohe tahaks poodi proovima minna ja sobivuse korral oma sügisgarderoobi tuua. Ma isegi ootan seda sügist sel aastal – sallid ja saapad ja jakid, kõike tahaks kanda juba!

zara wants2

1. Hall kleit / 2. Roheline kleit... / 3. Sinepitoonis seotava vööga kleit / 4. Punakas toonis kleit / 5. Mahukas kandekott/ 6. Õrnroosa pluus / 7. Velvetist mokassiinid

Enamik tänaseid leide on sellised mõnusamad igapäevakleidid. Eriti meeldivad mulle hall ja roheline kleit. Ideaalsed igapäevaselt kanda ja tunduvad head mugavad, et ka rahus laste järgi joosta või kõhuli põrandal puslesid kokku panna. Kanna tennistega või madalate saabastega või pikasääreliste saabastega … Halli leiab üleüldiselt mu garderoobist päris palju ning viimasel ajal on silma jäänud ka just selline sügav tumedam roheline (punaste juustega peaks hästi sobima ju ka).
Üks silmajäänud kleitidest – see sinepitoonis – on ehk selline “pidulikuma” välimusega, millel jääb seljataha sügav V-lõikeline “dekoltee”. Mulle väga meeldib selle värv ja vöö sinna juurde.
Punakas (tellisetoonis?) kleit tundub lihtsalt põnev, kui õnnestub poest leida ja proovida, siis võiks see mu kaamelitoonis pikasäärelistega hästi sobida sügiseks.
Ühtlasi jäid silma veel üks mahukam kifti välimusega kott ning velvetist mokassiinid – mul ei ole ZARA jalanõudega kogemusi (endalegi üllatav), kuid need näevad väga ilusad välja. Ning teiste tugevamate toonide sekka jäi silma ka üks õrnroosa õhuline pluus, mida annaks erinevate olemasolevate seelikutega hästi kombineerida.
ZARA on üleüldse viimasel ajal väga tihti mu garderoobi jõudnud – mugavad ja lihtsad, samas kiftide lõigete või detailidega. Üks mu viimase aja “the uniform” kleite (loe: lemmik, mida igal pool kanda) on päris ZARAst.

 

Millised on Sinu viimase aja parimad leiud ZARAst?

img-thing

Leave a Reply

