Hea leid / River Island narmastega kott

_20160816_161855

Olen mõnda aega otsinud pisemat musta kotti, mis oleks väiksem kui mul olemasolevad, aga samas piisavalt suur, mis mahutaks vajadusel mu suhteliselt suurt rahakotti, telefoni ning muud vähest elutähtsat. Ideaalis sellist, mille saab suurde käekotti pista ning käikudeks, kus kogu kaasasolevat kraami ei ole vaja ühes võtta, sellega vaid esmatähtsa kaasa haarata.
Täna Viru Keskuses käies kohe miski tõmbas mind River Islandisse sisse astuma, kuigi mul ei olnud see absoluutselt plaanis. // Ma võiks iga kord River Islandisse sisse astudes sealt uue crossbody kotiga lahkuda, ausalt! Kui suurematest ja mahukamatest ei leia ma sealt kunagi midagi sellist, mis 100% meeldiks, siis just crossbodyd on alati sobivad – suuruselt, disainilt, värvilt. Kuna ma liigun palju ringi, kasvõi ainult mänguväljakule, siis on üks hea mahutavusega crossbody täielik must have! Alati on ju vaja kaasa võtta telefon, rahakott, niisked salvrätikud, tavalised salvrätikud, müslibatoonid lastele, 2-3 mudelautot jne jne jne … #momlife //

… aga jätkates selle River Islandisse sisseastumisega, siis viskasin pilgu peale uuele kollektsioonile, mis oli väga kena ja väga ilusaid kotimudeleid oli seal, aga jällegi ei kõnetanud neist mind ükski (mitte, et ma kurdaks!). Möödudes allahindluse riiulist jäi see pisike must nahast narmastega randmekott kohe silma! Pisike, aga piisavalt suur, 100% nahast. Narmastega –  mis eriti meeldis. Selline ideaalne väike must kotike, millega kinno minna või sõbrannaga kohvitama. Pikka mõtlemist seal ei olnud – lihtne, ilus ja praktiline, kiftide detailidega ning sealjuures maksis alla 7€ (5x odavam, kui originaalhind).

_20160816_162041

_20160816_161948

Ühtlasi, kel tekkis huvi koti vastu, siis minust jäi sinna veel paar tükki ning samalaadset tumepruuni seemisnahkset ka!
img-thing

Leave a Reply

