Sügisvärvid

Kuigi on alles august ja veel kuu aja jagu peaks suvemeeleolu olema, puhuvad minul juba mitu nädalat sügistuuled (ilmselt sellest sügisesest illmast ajendatuna). Aga sealjuures absoluutselt mitte külmad ja jahedad, vaid pigem värvilised ja mahedad. Tahaks kanda tumedamaid toone (oh see tumeroheline, mis mul nii meelel, keelel, küünel hetkel), saapaid ja salle. Kummikuid ja vihmamantleid, kui vaja. Mulle meeldib sügis, jah – piisavalt soe, et ei pea veel talveparkasid selga panema, kuid õhk juba kohati mõnusalt karge. Ja mis kõige mõnusam – pimedad tähti täis taevaga ööd.

PicMonkey Collage

Selle aasta sügisvärvid on ka nii mõnusad ja sumedad, eks need tegelikult ju igal sarnased, aga sel aastal hakkavad kuidagi eriti silma. Ma ei hakka siia kõiki toone eraldi välja tooma ja kirjeldama jne, panen mõned värvikollaažid ja inspiratsioonipildid, mis mulle silma jäänud. Eraldi võib ehk välja tuua sellise karge “beebisinise” ja tugeva heledama lilla, mis üldiselt sügiseses garderoobis ei leia kohta, kuid sel aastal figureerivad palju erinevates kollektsioonides. Aga need sellised kiftid toonid, mida sügistoonidega hea kombineerida ning annavad särtsu juurde mahedatoonilistele outfitidele.

6-!!

See värvikollaaž annab minu arvates väga hea ülevaate toonidest ja nende variatsioonidest /pilt Internetist

Minu enda suureks lemmikuks on sel sügisel tumeroheline. Aastaid ma ei sallinud seda värvi, aga kui see juba eelmisel talvel mulle rohkem silma hakkas sattuma, olin võlutud. Lisaks on see toon väga hea kaaslane punastele juustele ja heledale nahale /nagu ka imekauni Julianne Moore’i pealt näha.

Ega ma ka end suureks fashionistaks ei pea ning iga uue trendiga kaasa ei jookse /sokke ja kingi koos ei kanna ja jooksujalatseid koos lehviva kleidiga ka selga ei pane. Aga eks mood on ju mood – kõik on moes, kui selle välja kannad ja end selles hästi tunned.
Pigem jälgin klassikalist joont, mida veidi vürtsitatud põnevate detailidega. Värvide varieerumine ongi ehk kõige suurem muutus mu garderoobis vastavalt hooaegadele – suvisel ajal heledamad ja erksamad toonid, talvisel ajal mahedamad ja sumedamad toonid. Hall ja tumesinine aastaläbi.

//NOTE: pildid Internetist

Mis tuuled Sinu garderoobis sügise hakul puhuvad ja milliseid muutusi kaasa toovad?
img-thing

Leave a Reply

