LEMMIKUD / AUGUST

Võtsin ka plaani postitusteseeria, kus iga kuu lõpus tutvustan mõnda toodet, mis antud kuu jooksul kõige rohkem kasutust on leidnud või mind eriti üllatanud.
Selle augustikuu lemmiktooteid on viis ning lühikirjeldused nendest ja miks-miks-kuidas leiate järgnevalt …

_20160830_134232

Mulle väga meeldivad lakitud küüned, kuid püsivasse ilurituaali ei ole ma küünte lakkimist suutnud kuidagi pista. On perioode, kus kannan pidevalt küünelakke ja siis võib jällegi 2-3kuud vahele jääda, mil need kosmeetikakotist päevavalgusesse ei satu. Üldiselt ma eelistan kanda punaseid küüsi – kõikvõimalikud punased oma eri variatsioonides. Roosa ja nude ei ole väga “mina”. Peale punaste kannan veel tumedamaid – pruunikad, lillakad, tumesinine. Hiljuti jäi mul kuskil silma tumeroheline küünelakk ning ma olin automaatselt müüdud – teadsin, et PEAN endale sellise saama. Kahjuks antud Essie lakki meie turul saada polnud ning tuli alternatiive otsida. Puhtjuhuslikult piilusin ka H&M iluosakonda, sest meeles oli, et nende küünelakivalik on ju vägagi lai. Ja – ilmselt tuli Universum mängu siin – sealt ma ühe tumesmaragdrohelise küünelaki koju tõin. H&M küünelakk “Witching Hour” – augustikuu parim leid! Olen seda juba Facebooki lehel kiitnud, kuid kiidan siin ka! Uskumatult positiivselt üllatav on see küünelakk. Kaunis tumeroheline/smaragdroheline toon. Kena katvuse annab ka ainult ühe lakikihiga (ei jää ebaühtlane). Super püsivus – mina kandsin seda ühekihilist lakki küüntel 5 ja pool päeva, sh sai päris palju veemänge mängitud ja kodus kokatud ja kraamitud. Ja seda kõike veel alla 5€ eest ning super püsivusega. Juhhei ja soovitan ka teil neid katsetada!IMG_20160822_201434Ilma poolest on selleaastane augustikuu kergelt … natuke … väikestviisi pettumuse valmistanud – jahedamapoolne ja niiske ja tuuline. Suhteliselt sügisene. Ja, nagu ikka, kui ilm teeb trikke, teeb ka kohe näonahk trikke – reageerib kergete ärritustega siin-seal jms. Siis tuleb aga appi mu teine lemmik jumestuskreem – The Body Shop Niisutav jumestuskreem SPF15! Kiire ülevaade ka sellele: jumestuskreem on kerge tekstuuriga ja nahal hästi hajutatav. Sisaldab valgustpeegeldavaid osakesi, mis vähendavad visuaalselt naha ebatasasusi – kortsukesed ja muud väikesed puudused on vähem märgatavad ning liskas annavad valgustpeegeldavad osakesed näole ka terveema ja säravama jume. Katvuselt on pigem kerge, kuni keskmise katvusega. Lisaks sisaldab ka päikesekaitsefaktorit (SPF15). Selline easy-peasy-lihtne jumestuskreem – hea hajutatavus ja sobivus mu nahatooniga, ei jää “maski” näkku ning lõpptulemus on loomulik ja pea märkamatu. Püsivuselt on hea, ei saa nuriseda. Hea kasutada suvel, kui on soe, aga vaja täismeiki või rohkem katvust – ei koorma nahka, st jumestuskreemikiht nahal on õhuke. Soovitan väga! /nagu näha, tuleb ka endale uus tuua, kohe-kohe otsakorral/
Peale näonaha hakkavad ka huuled sellisele kummalisele ilmale vastu streikima ja üle tüki aja tunnen pidevat vajadust huuli niisutada. Seekord võtsin katsetamiseks uue huulekreemi ning selleks osutus – Stenders Jõhvika huulevõie. Mõnusalt kreemine tekstuur, püsib hästi huultel ja niisutab ka hästi. Meeldiv kerge jõhvikane aroom. Sisaldab ka shea võid, mis toidab, niisutab  ja pehmendab huuli. Kuigi mulle üldiselt ei meeldi need näpuga pealepandavad “huuleasjad”, siis seekord see potsik ei häirigi – omadused kaaluvad selle üle. /tundub, et see on vahepeal kuube vahetanud/
Lisaks avastasin The Body Shopi kodulehte uurides ühe toreda vidina, mille ka – paandunud TBS Kanepi kätekreemi fännina – endale muretsesin – The Body Shopi kätekreemituubi tühjendaja. Asjalik väike vidin, mis aitab kätekreemituube efektiivsemalt tühjemaks keerata. Kasutan aastaid juba seda TBS Kanepi kätekreemi ning pidevalt kirunud, et seda ei ole mugav tühjaks kruvida. Nüüd abimees olemas selleks ja seda vaid 1.5€ eest 🙂
DSC_0025
Ja muidugi ei saa ma lemmikute seast väja jätta Natura Siberica Estonica kehakreemi (kirjutasin sellest lähemalt SIIN!). Olen sellest jätkuvalt vaimustuses – selle mõnusast vahusest tekstuurist ning värskest sidruni-raudürdisest aroomist. Kiidan edasi!

Kas ülalpool väljatoodutest kuulub miskit ka Sinu lemmikute hulka?

img-thing

3 thoughts on “LEMMIKUD / AUGUST

Leave a Reply

