LEMMIKUD / SEPTEMBER

Kuigi selle kuu lemmikud kattuvad suures osas ka eelmisel kuul väljatoodutega (näiteks Natura Siberica kehakreem ja H&M smaragdroheline küünelakk), siis mõni toode ikka on lisaks, mis mainimist väärib.

dsc_0013

Mul loomupoolest hästi heledad kulmud&ripsmed ning igapäevaselt ripsmeid tuššitada ja kulme pliiatsiga maalida oleks jube tüütu (minu jaoks), seega lasen kuskil kuuajase vahega kosmeetikul neid toonida. Nii supermugav, kasutan seda teenust juba 5-6 aastat! Kuna mul kosmeetik augusti lõpp-septembri keskpaik puhkas, siis jäi pikem auk sisse keemilisele ripsmete&kulmude värvimisele ning sai hoolega Maybelline Lash Sensational ripsmetušši kasutatud. See ei ole küll mu lemmik ripsmetušš, aga üks parimaid, mida katsetanud olen. Selle ainus miinus minu jaoks on hari – ei ole nii mugav kasutada ning tušš jätab ripsmed alati klompi kokku, pean iga kord kindlasti üle kammima ripsmeharjaga. Kuid lõpp-tulemus on hea ning toon on kena süsimust. Talvisel hooajal ei ole seda kasutanud, seega ei oska kommenteerida selle vastupidavust lumetormis (kas saab pandasilmad või ei saa?), kuid muidu püsib hästi ja kuskile mingeid jälgi ei jäta. Iseenesest on sellel ka veekindel variant olemas!
No ja kui ripsmed juba vajasid lisakatmist, siis kulmud ju loomulikult ka! Mulle meeldivad pigem loomulikuna näivad kulmud, seega väga tugevalt neid lisaks keemilisele värvimisele ei kata/välja joonista. Kui kulmutoon hakkab hääbuma, siis kasutan Clarins Eyebrow Pencil kulmupliiatsit (02), et neid kergelt toonitada ja näole rohkem ilmet anda. Hea tooniga, hea katvuse/püsivusega, väga mugava kõvadusastmega – ei ole liialt pehme see pliiatsisüsi ning samas ei ole ka liialt kõva, et oleks raske kasutada.
Ilmad üha jahedamad ning kohe tekib suurem vajadus kätekreemi kasutamise järele. Öökapil leidis auväärse koha jällegi supermõnus ja tõhusalt niisutav The Body Shopi Kanepi kätekreem, mis ammusest ajast mu üks suuri lemmikuid (selle kohta kirjutasin juba ka SIIN!).
Lisaks avastasin oma aardekirstust selle Green Nature Argaania kuivõli, mis millalgi kuskil üritusel näppu pistetud kotikesest välja tuli. Olen seda nüüd järjepidevalt peale dušši kasutanud ja supermõnus on! Väga efektiivselt niisutav ja jätab naha pehmeks ja siidiseks. Imendub koheselt nahka, mis eriti hea! Lõhn tagasihoidlik, ei ole “õlise” aroomiga.

dsc_00141

On neist neljast mõni ka Sinu lemmiktoode?

img-thing

Leave a Reply

