Denim jumpsuit – yay or nay?

picmonkey-collage1

pildid Pinterestist

Ma ei ole seni üldse jumpsuit‘idest kuigi vaimustuses olnud ning hetkel mu garderoobist ka ei leia mitte ühtegi. Kuigi selline kombekalaadne päevariietus on üpriski populaarne ning figureerib moekollektsioonides nii suvel, talvel jm aastaaegadel, ei ole ma seda enda jaoks varasemalt lihtsalt avastanud. Ju siis ei ole näinud sellist, mis kohe silma hakkaks ja nii “õige” tundub.  Kuid kui ma H&M kodulehel SEDA  jumpsuit‘i nägin, kõnetas see mind kohe. Mulle meedlib, et see on teksamaterjalist ja näeb välja selline kift ja casual ehk siis sobiks nii paljudesse kohtadesse kanda ja mitmet erinevat viisi kanda – nii tennistega, kui ka saabastega või kontsakingadega. Tundub selline mugav, millega latsega võidu joosta ning põrandal puslesid kokku panna 🙂
Igatahes on see mu “ma-pean-seda-poodi-proovima-minema-ja-võimalikult-kiirelt” nimekirjas!

5

pilt H&M kodulehelt

Mis Sa jumpsuit‘ist arvad? Kindel must have riietusese garderoobis või pigem mitte Sinu jaoks?

img-thing

Leave a Reply

