PARFÜÜM – NÄHTAMATU AKSESSUAAR

“A woman’s perfume tells more about her than her handwriting” – Christian Dior *

dsc_0014

* “Naise parfüüm räägib temast rohkem kui tema käekiri” – Christian Dior

Parfüüm on kui osake sinust – sigantuur; miski, mille järgi Sind teatakse; miski, mis toob mälestusi silmeette; miski, mis parandab enesetunnet … Ilmaasjata ei öelda, et parfüüm on justkui Su “teine nahk” või olulisim aksessuaar. Muideks, on kindlaks tehtud, et mehed ei mäleta tihtipeale, mida Sa siin-seal kandsid või ammugi, mis värvi oli Su käekott, kuid Su parfüümi mäletavad nad väga hästi!

Minul on parfüümidega kindel ja tugev suhe – mulle lihtsalt meeldib parfüümi kanda. Väga harva tuleb ette, kui ma seda ei kasuta, sel juhul olen kas lihtsalt unustanud või siis olen külla läinud pisikesi beebisid vaatama. Näiteks peale laste sündi ei kandnud ma mõlemal korral ligi kaks kuud parfüümi ning ma tundsin sellest kohutavalt puudust!

Parfüümide osas olen ma väga valiv ja üldiselt teistel mulle palun mitte parfüüme kinkida! Mul on hulk vanu lemmikuid, mida kõiki õnneks jätkuvalt müüakse ning nende seast leiab alati midagi, mis parasjagu sobib.
Kindlasti ei kanna ma magusaid “kommilõhnu” ning samuti väga vesiseid ja värskeid ja kõikvõimalikud massihüpnoosilõhnad – Versace “Bright Crystal”, Nina Ricci “Nina”, Britney Spearsi erinevad jne – pole minu jaoks. Minu jaoks peab parfüüm olema natuke tugevam, püsivam ning mingisuguse teistsuguse nüansiga – meeldejääv.

Läbi aja kuuluvad mu lemmikparfüümide hulka:
* Dolce&Gabbana “The ONE”
* Shiseido “ZEN”
* Guerlain “Shalimar Parfum Initial”
* Serge Lutens “Féminité du bois”
* Dior “J’Adore /EDP”
* Calvin Klein “Euphoria /EDP”

Üks erand tegelikult on! Dior “Addict Eau Fraice” – lõhn, mis kuulub selliste kergemapoolsete suviste lilleliste parüümide sekka ning mulle väga meeldib ja olen ka mitu pudelit omanud.

Shiseido “ZEN” parüüfmi olen neist kõige rohkem kasutanud. Kuigi “ZEN” ei ole ka kaugeltki mitte selline kerge lõhn, seostub see mulle suvisema perioodiga. Kui mu parfüümipudel hakkab otsakorrale jõudma kevad-suvisel perioodil, siis järgmine avatav saab olema “ZEN”, seda suhteliselt suure tõenäosusega. “ZEN” on lilleline lõhn puidu, puuviljade ja vürtsi lisandiga. Naiselik ja sensuaalne, kuid mitte liialt tugev.

Ma ei kasuta kunagi mitut parfüümi ühel ja samal ajal ehk siis alati on avatud üks korraga! Tegelikult kaks, sest Féminité du bois on mul seismas avatuna ning seda kasutan harva, siis kui on tunne, et tahaks midagi eriti teistsugust ja tugevamat ja erilisemat. Kuid ma ei sega lõhnu nii, et näiteks ühel päeval kasutan üht ja teisel päeval teist.

Postituse alguses on pildike mu hetke lemmiklõhnast – tugevamapoolne, puudrine, lilleline ja naiselik Guerlain “Shalimar Parfum Initial”. Parfüüm, milles on kombineeritud puudrisus, lillelisus ning tsitruselised ja puidused noodid, samas ka magusust ja vaniljet. Oma kombinatsioonina ei tundu see imalalt magus, vaid pigem naiselikult sensuaalne, sügav ja elegantne. Kergelt idamaine.
Kindlasti selline, mis paljudele ei sobi, kuid soovitan katsetada. Pihustada randmele ning lasta sel natuke seista, sest esiti tundub see kindlasti väga tugevana. Kuid natukese aja möödudes avalduvad ka parfüümi muud noodid, mis lõhnas peidus ja võite üllatuda!

Shalimar Parfum Initial tuli välja juba aastal 2011 ja ma “armusin” sellesse kohe ning nagu näha .. neverending love ♥


Mis suhe Sul parfüümidega on – igapäevane kindel aksessuaar või pigem harva kasutatav iluvidin?

img-thing

4 thoughts on “PARFÜÜM – NÄHTAMATU AKSESSUAAR

  1. Liina says:

    Mulle väga meeldib sinu valik parfüümides ja ei saa rohkem nõustuda sinu kirjutatuga magusate massihüpnoosi lõhnade kohta! 🙂 kuigi ma pole kindlasti kõiki sinu poolt nimetatuid proovinud, on hea teada, et keegi veel ei lähe nende imalate trendilõhnadega kaasa! 🙂 ma nuusutasin ühte shalimari, mis oli megahea, arvan, et see oligi sinu nimetatu! Kui leian, lähen uuesti nuusutama! 🙂

    LIINALOVESXO

    Liked by 1 person

Leave a Reply

