PINTSLID PUHTAKS!

dsc_0243

Olen seni oma meigipintsleid/-svamme pesnud ja puhastanud lastele mõeldud puhastusvahuga ning lisaks on mul ka Artdeco pintslipuhastussprei, mida hea ja mugav kasutad vahepeal pintslite värskendamiseks.
Kui mõnda aega tagasi hakkasid erinevatest blogidest silma dr.Bonner’s vedelseebid, mis pidavat superhead olema just pintslite puhastamiseks, tekkis mul suur huvi.
Esialgu ei olnud neid siit päälinnast kuigi paljudest kohtadest saada ning kuidagi ei klappinud siia-sinna uudistama minna. Jõudsin eeltööd tehes ideeni, et esimeseks katsealuseks oleks ideaalne beebidele mõeldud sarja seep, mis oleks lõhnatu.
Kui lõpuks need Kaubamajja jõudsid, olin kohe kohal uudistamas – kuid minu pettumuseks polnud neil seal valikus seda Baby Unscented sarja, mis mind just huvitas. Lisaks polnud seal saada seda pisikest 59ml varianti, mida ma esialgu katsetamiseks plaanisin osta.
Hiljuti sai aga sõbrannaga kahasse nende e-poest tellimus tehtud ning katsetamiseks sealt – lisaks muule – ka üks 18in1 vedelseep endale võetud.

Dr. Bonner’s vedelseebid on hästi multifunktsionaalsed ning neid saab kasutada lausa 18 eri viisil! Ma ei hakka eraldi kõiki viise siia välja tooma, kui huvi, loe SIIT!

Tuleb tõdeda – efektiivne! Jäin väga rahule! Pintslid jäid peale pesu puhtad ja mõnusalt pehmed ning kohevad. Ka meigivsammid läksid palju korralikumalt puhtaks!!! Kindlasti jääb see mu “must have” toodete sekka.

dsc_0239

Oleks tore teada, millega Sa oma meigipintsleid ja -svamme puhastad? Äkki leiaks enda jaoks veel midagi põnevat, mida katsetada.

Lisainfoks: Dr. Bronner’s Pure Castile Organic Liquid Soap vedelseebid pärjati Anne&Stiil Ilulemmikute Galal tiitliga “PARIM ÖKOTOODE 2016” 🙂

img-thing

One thought on “PINTSLID PUHTAKS!

Leave a Reply

