NEW IN / MÀDARA ORGANIC SKINCARE

dsc_0286

MÀDARA on looduskosmeetika kaubamärk, mis on sündinud ühes väikses Põhja-Euroopa riigis Läänemere kaldal – Lätis. MÀDARA pakub oma tootevalikus nii näo-, keha-, juuste- kui ka beebihooldustooteid, mis on sertifitseeritud vastavalt rahvusvahelisele ECOCERT standardile. Toodete unikaalsus seisneb Põhjamaade taimede toimeaines, mis on MÀDARA toodetes peamisteks koostisosadeks ning on osutunud tõhusaks in vivo ja in vitro testides. MÀDARAst on saanud looduskosmeetika pioneer, mis pakub mitte ainult ohutuid loodustooteid, vaid MÀDARA toodete tõhusus on ka teaduslikult tõestatud. “Pakume tõeliselt efektiivseid ökoloogilisi koostisi, ausaid väiteid, keskkonnasõbralikke pakendeid, hoolitsust, kirge ning austust. Usume, et särav süda viib ka särava nahani!”

Lisaks on MÀDARA tore ja teeb aega-ajalt oma toodetele -40% kampaaniat. Mitu korda olen plaaninud sealt endale midagi soetada, kuid seni pole selleni reaalselt jõudnud – kas just soetatud juba vajalik vms. Seekordne kampaania tuli väga sobival hetkel ning kui 6/12 kätte jõudis, haarasin “härjal sarvist” ning soetasin endale ka nii mõndagi (nagu näha, haha). Lisaks oli seekord neil suurema ostuga kingituseks kaasa ka paljukiidetud SOS sarja päevakreem, mis mu hetkel küllaltki kuiva näonahka talvisel perioodil võiks aidata korras hoida. Ise valisin tootevalikust endale veel: Deep Moisture päevakreem, Regenerating öökreem, Comforting Toner näovesi ning kätekreem. Kõigist kirjutan lähemalt millalgi, kui kasutamiseni olen jõudnud!

Iseenesest olen MÀDARA tooteid olen kasutanud ka varem, kuid mitte spetsiaalselt näokreeme/-tooteid – just erinevaid kehatooteid, seepe jms. Olen alati kõigega väga rahul olnud ning seni üks mu lemmikuid olnud Daily Defense Cream, mis iseenesest sobib kasutada – ja ma ka kasutasin – näokreemina. Just talvisel perioodil super hea toode!
Seekordset ostu ajendas ka hiljutine kingiloosivõit Genefic blogist, mis tõi taas mu kosmeetikariiulile paar MÀDARA toodet. Nii harva, kui ma mingeid blogimänge mängin, siis seekord tasus ära. Võiduga sain toreda karbikese, millest leidsin kolm toodet: Time Miracle sarja näovesi/sprei ning mini-toodetena samast sarjast öökreem ja seerum.

dsc_0187

Esialgu ongi sellest suurest komplektist plaanis koheselt kasutusse võtta need kolm võidetud Time Miracle sarja toodet ning see kingituseks saadud SOS päevakreem, millest siis ka õige pea lähemat ülevaadet on oodata!

dsc_0289

Koheselt kasutusse minevad tooted

Mis on Sinu lemmikud MÀDARA tooted, mida kindlasti proovida võiks?
img-thing

One thought on “NEW IN / MÀDARA ORGANIC SKINCARE

Leave a Reply

