SOOVIDE TÄITMINE #1 /NYX

_20170113_105458

Eelmises postituses tõin välja tooteid/brände, mida sel aastal kindlasti katsetada tahaksin ning ühe “sooviga” jõudsin juba natukene tegeleda. Täpsemalt jõudsin – viimaks – meigibrändi NYX boksi, Kaubamaja ilumaailmas. Juhhei! Kahjuks sain seal küll vaid põgusalt ringi vaadata, sest mu kaheaastane +1 ei olnud kõigi nende stendide vahel uudistamisest nii vaimustuses kui mina. Kuna prioriteet oli sealt lahkuda vähemalt ripsmetuššiga, siis võtsingi eelisjärjekorras ette nendega tutvumise. Ja rohkem ei jõudnudki … tuleb kindlasti uuesti minna!
Olin eelnevalt juba eeltööd teinud ja välja uurinud, milline mulle meeldida võiks. Valiku tegin põhiliselt harja järgi, sest mulle suured ja paksud ei meeldi (kuidagi ebamugav kasutada minu arvates) ning ideaalis võiks olla kummiharjastega.

Hea valiku leidsin nende Lush Lashes Mascara variantide seast, kuid kollektsioonis olevast 7 erinevast oli Kaubamajas valida vaid 3 (või 4?) variandi vahel – minu valituks osutus “More to Love”  nimega ripsmetušš (hind Kaubamajas 8.60€). “More to love” – “armasta seda, kuidas Su ripsmed välja näevad” – ripsmetušši harja kaarjad harjased  katavad iga ripsmekarva rikkaliku sügavmusta tuššikihiga ja seda juurtest otsteni, sh neid kergelt koolutades. 
NYX konsultant ei osanud väga kiita/laita seda, kuna tema olevat vaid kasutanud seda “Doll Eye” sarja ripsmetušši (võiks katsetada kõik läbi, oleks hea isiklikku kogemust nende käest saada!). Ei osanud ta ka kommenteerida selle ripsmetušši vastupidavust niiskele/lumisele ilmale jne … nojah, eks katsetan siis ise ära.
dsc_0657

Olen nüüd mitu-mitu päeva seda ripsmetušši kasutanud ning kiidusõnu öelda on oluliselt rohkem. Hari on tõesti meeldiv – ripsmed saavad kiirelt ja kergelt juurtest-otsteni tuššikihi alla ning isegi täiesti uue ripsmetušši puhul ei jää tušš absoluutselt tükki ega kuidagi ebaühtlaselt (kui see just seal tükk aega juba seisnud ja kergelt kuivanud pole?). Värv on kena, sügavmust. Püsib kenasti ripsmetel ehk siis ei leia seda kulmuluult ega alalaugudelt. Lisaks on nahapealt seda väga kerge kätte saada, kui ripsmete värvimise ajal osa ka harjalt laugudele kandub (ja mul juhtub seda ALATI – võiks ju oletada, et vilumus peaks sellise tegevuse juures juba olema, kuid ei, mkm, mitte minu puhul!). Väga lihtsalt maha võetav – nii mitsellaarveega kui ka näopesuvahuga.
Kõik on nagu hea ja teeb seda, mida lubab, aga mingit VAU-efekti ei anna – mul on endal küllaltki pikad, tihedad ja ka pigem kaardus ripsmed ning jäävad selle tuššiga väga kenad, kuid lisapikkust või üleüldse midagi erilist neile juurde ei anna – lihtsalt värvib ilusasti sügavmustaks. Kuigi ma üldiselt mitut kihti ripsmetušši peale ei kanna, siis sellega värvisin lausa 3x ripsmed üle ning suurt muutust ei saanud – kena tagasihoidlik välimus. Kiita saab selle juures seda, et ka kolmanda tuššikihi pealekandmise ajal ei läinud ripsmed tükki ega haakunud kokku – jäid loomulikud!
Seega võib öelda, et üldiselt olen ma ostuga rahul, kuid tahaks midagi natuke veel sellelt saada. Igapäevaseks kasutamiseks igati hea. Teist korda ma ilmselt sedasama ei võtaks, prooviks mõne teise variandi nende valikust ära.

Milline on Sinu lemmik NYX ripsmetušš ja/või toode?
img-thing

One thought on “SOOVIDE TÄITMINE #1 /NYX

Leave a Reply

