KASUTATUD/TÜHJAD/PETTUNUD #3

Taaskord sai ühe pikematsorti postituse kirja panna – tühje purke, pudeleid, totsikuid omajagu jällegi kogunenud. Mõned uuemad tulijad – mõned juba varasemalt sama sarja postituses figureerinud.dsc_0673

Kui mu eelmine mitsellaarvesi kestis umbes aastakese – nojah, ega ma seda ka usinalt ei kasutanud, sest ei olnud sellest kuigi vaimustunud – siis see MIXA Cleansing Micellar Water mitsellaarvesi sai küll võrdlemisi kiirelt otsa, vaid kolme kuuga. Mulle see VÄGA meeldis ning selle asemel juba uus samasugune vannitoariiulil olemas. Meeldiva maheda “päris”roosi lõhnaga, efektiivne ning teeb nahale pehme pai. Üks mu lemmikuid avastusi aastast 2016 – soovitan kindlasti proovida, kui oled mitsellaarveeotsinguil. Pikemat juttu selle mitsellaarvee kohta võid lugeda SIIT! Lisaboonuseks selle toote juures on ka võrdlemisi väike hind, maksab kuskil 5€ ringis ning leiab ka näiteks Prismast, Rimist.
DSC_0663.JPGMIXA Hyalurogel Intensive Hydration Cream – kreem on geelja tekstuuriga, kuid mitte vesine ja kerge. Mina olen väga, väga rahul selle ostuga! Mulle kreem meeldis ja kindlasti kasutaksin veel – aitas hästi parasjagu kuiva ja kohati ketendavat nahka, niisutades tõhusalt. Soovitan! Lähemalt loe selle kreemi kohta SIIT!
dsc_0664Acorelle kasravakasvu vähendav rulldeodorant
 – lemmik! Olen seda juba kiitnud ja kiidan veel!
Musta trühvli ekstraktiga, maheda lõhnaga; niisutav, karvakasvu pärssiv deodorant. Mugavas pakendis – rullides tuleb toodet piisavalt ehk kaenlaalused ei jää liialt märjaks ega ei ole ka raskusi toote pakendist kättesaamisega. Tõhus! Ei määri riideid! Heledate riiete kaenlaalused ei muutu kollaseks! Soovitan kindlasti seda proovida!
dsc_0669Ingli Pai Trimmiv ja niisutav näovesi – ka see toode on juba samalaadses postituses figureerinud. Super! Alkoholivaba ja õrnatoimeline, ei ärrita nahka. Taimne lõhn, aga mitte tugev. Jätab naha värskeks. Mulle meeldib ja sobib ning kindlasti ostan veel ja soovitan!
dsc_0670Oliva by CCS näopuhastusvaht – järjekordselt üks taolises postituses kiidetud toode. See on tõesti üks mu lemmiktooteid! Kirjutasin sellest lähemalt ka SIIN! Õrn vaht, mis eemaldab kergelt rasu, mustuse ja ka tugevama meigi. Saab kenasti hakkama ka veekindla silmameigi eemaldamisega. Jätab naha pehmeks ja puhtaks. Sisaldab 97% looduslikke ökosertifikaadiga koostisaineid. Ei sisalda parabeene, mineraalõli ega silikoone. Õrnatoimeline, ei ärrita silmi ega nahka. Soovitan!
dsc_0668Natura Estonica Lemon Verbena body cream – õhulise tekstuuriga kehakreem (selline vahuline). Meeldiva lõhnaga ning kiirelt nahka imenduv. Olen seda mitmetes postitustes kiitnud (näiteks SIIN!) ning tõesti igati kiidusõnu väärt. Soovitan!
dsc_0665VIVI Body Oil Smoothening –  mõnus, imendub kiirelt, niisutab ja toimib. Lõhn on neutraalne, ei midagi erilist ning see just ongi hea. Mulle kõiksugused maguste või tugevate aroomidega kehatooted ei meeldi. Kas ise just läheksin poodi tagasi seda ostma? Vist pigem mitte! Mingit VAU-efekti sel ei ole, mis ta konkurentidest oluliselt kõrgemale minu silmis tõstaks. Näiteks magusmandliõli, mida ma ka tihti kasutan, on multifunktsionaalsem ja sealjuures tarbekam väljaminek, kui kehaõli soovida soetada.
dsc_0666H&M küünelakk “Dark rain” – hea püsivusega ja kifti lõpptulemusega küünelakk (must läbikumav põhi, kuldsete erisuuruses täpikestega). Sobib hästi kasutada nii pealislakina efekti andmiseks, kui ka üksikuna kasutamiseks. H&M küünelakkide kvaliteedis üllatusin väga, sest näiteks China Glaze taoline lakk ei püsi üldse hästi peal – ei üksikuna ega ka pealislakina (koorub kiirelt).
dsc_0671Maybelline Lash Sensational ripsmetušš – võrdlemisi hea ripsmetušš. Selle suurim miinus minu jaoks on hari – ei ole nii mugav kasutada ning tušš jätab ripsmed alati klompi kokku, pean iga kord kindlasti üle kammima ripsmeharjaga. Kuid lõpp-tulemus on hea ning toon on kena süsimust. Niiske (sajusema) ilmaga kipub ka kulmuluule jälgi jätma, vajab kontrollimist. Kuigi ei ole just suurepärane, siis siiski täitsa hea ning paljud kiidavad just seda harja väga, ju mina lihtsalt ei ole sellega sõbraks saanud piisavalt, et kiirelt ripsmed värvitud saaks.
dsc_0661Petroleum Jelly Vaseline Lip Therapy – mugavas kaasaskantavas pakendis huulemääre. Päikesekaitsefaktoriga SPF15. Ei mäletagi, kust selle saanud olen, kuid juba tükk aega on ta mu käekotis aega veetnud. Jäi lõpuni kasutamata, kuigi tegelikult on mõnus toode. Lihtsalt seda peab ju näpuga peale panema ja see minu jaoks väike miinus. Ja kui alternatiiv kõrval kohe olemas, mis mugavam kasutada, siis niii see seisma on jäänudki.
dsc_0667Depend küünelakieemaldaja Quick – lõhn on võrdlemisi tugev ja mind häiris väga. Ka tükk aega hiljem on toas veel küünelakieemaldaja lõhna tunda. Ei saa just öelda, et see toode kuigi kiiretoimeline ja tõhus oleks, ajab küünelakid enne eemaldamist laiali ja siis alles tegeleb eemaldamisega. Lisaks kuivatab küüsi ja käsi. Ei soovita osta ja ise ka uuesti koju ei too!
dsc_0662
Selleks korraks siis jällegi tühjade potsikute postitusega kõik, järgmise korrani! Loodan, et kellelgi ka abi – mõne toote leidmisel või siis poodijätmisel! 🙂

img-thing

Leave a Reply

