MINU KIIRE-LIHTNE IGAPÄEVAMEIK

dsc_0689Päris igapäevaselt ma end küll ei meigi, kuid kui vaja koduhoovist veidi kaugemale minna kui lihtsalt toidupoodi ja kellegagi veel kokku saada, siis päris “puhta näoga” ma siiski välja ei lähe. Okei, suvisel perioodil tuleb ka seda küllaltki palju ette, et meigitooteid üldse ei kasuta, kui siis ainult päikesepuudrit veidi või kulmupliiatsit.

Ülaltoodud pildil on mu kõige kasutatavamad meigitooted, mille peale saan alati kindel olla ning tean, et need mind alt ei vea. Protsess kiire, tulemus hea ning tooteid vähe!

Igapäevane hea ja kerge jumestuskreem on mul The Body Shopi niisutav jumestuskreem SPF15 (nende kõige heledamas võimalikus toonis). See jumestuskreem on kerge tekstuuriga ja nahal hästi hajutatav. Sisaldab valgustpeegeldavaid osakesi, mis vähendavad visuaalselt naha ebatasasusi – kortsukesed ja muud väikesed puudused on vähem märgatavad ning liskas annavad valgustpeegeldavad osakesed näole ka terveema ja säravama jume. Katvuselt on pigem kerge, kuni keskmise katvusega. Selline easy-peasy-lihtne jumestuskreem – hea hajutatavus ja sobivus mu nahatooniga, ei jää “maski” näkku ning lõpptulemus on loomulik ja pea märkamatu. Püsivuselt on hea.
Puudriga on lood nii, et ma kasutan vaid selliseid “märkamatuid” ehk siis ilma mingi tugevama toonita – lihtsalt jumestuskreemi kinnitamiseks jms. Mulle meeldivad tolmpuudrid ja pärlpuudrid (nagu ka pildil). Hetkel on juba tükk aega kasutuses olnud Guerlain Météorites pärlpuuder (02) – sellega on hea anda meigile viimane lihv. Annab kerge sära/kuma, ühtlasi ka matistab ning korrigeerib vajadusel nahatooni (kollaka alatooniga pärlikesed korrigeerib punasust, roosaka alatooniga pärlikesed annavad värskust jms). Lisaks on sel ka imeilus välimus ja mõnus puudrine lõhn.
Põsepunadega on nii, et kasutan tegelikult erinevaid. Kahjuks mu Clarinsi virsikutoonis lemmik on nii räsitud pakendis ja olukorras juba (kukkus kivipõrandale), et ei hakanud seda pildile lisama ning võtsin hoopis teise, mis ka tihedalt kasutust leiab. Selleks on Guerlain Terracotta Light Sheer Bronzing Powder (04/Sun Blondes) – see on küll tegelikult hoopiski päikesepuuder, kuid ma kasutan seda põsepunana, lisades põsesarnadele vaid hästi õrna kihi. Oma värvigammas sisaldab see erinevaid roosakaid-virsikutoone, osad matimad/osad sädelusega ning kokku saab ilusa tooni.
Ripsmetuššiks on hetkel NYX “More to Love” – millega olen võrdlemisi rahul. Midagi super erilist see küll ei tee, kuid omab ilusat sügavmusta tooni. Ei jää tükkis ripsmetele – hoopis eraldab kenasti ripsmed ning püsib hästi (loe: ei valgu kuskile, ei määri, ei pudene). Pikem arvustus minu poolt selle kohta SIIN!
Kaks viimast toodet on Clarinsi tootevalikust ning neid kasutan vastavalt vajadusele – Instant Light Brush-On Perfector valguspliiats (01)  ja Clarins Eyebrow Pencil kulmupliiatsit (02). Kui värskelt kulmud salongis toonitud, siis kulmupliiats kasutust ei leia ning valgusliiatsit ka päris iga kord ei kasuta. Clarinsi valguspliiats on väga tõhus, kenasti peidab/katab ära tumedamad silmaalused ning need sinakad alad silmanurgas nina küljel (see on ilmselt heledanahaliste mure pigem, kui nahk nii hele ja siis veresooned kumavad kenasti läbi). Hea kasutada ka näiteks lauvärvi baasina. Kulmupliiatsiga olen ka väga rahul, hea tooniga, hea katvuse/püsivusega. Kulmupliiatsi süsi on hea kõvadusastmega – lihtne kulmudele tooni juurde anda.

Kui Sul on soovitada mõnda head põsepuna ja/või valguspliiatsit – kuulan meeleldi soovitusi!

kena

Leave a Reply

