ARVUSTUS / VIVI BB-kreem

dsc_0697Sain mõnda aega tagasi sõbrannalt kingituseks VIVI BB-kreemi (tsau, Evelyn!). Muideks tänu temale ma üleüldse tutvusin VIVI toodetega – aitäh ka selle eest! 🙂
Olen mitmeid erinevaid BB-kreeme proovinud ja katsetanud – paremaid/halvemaid, katvamaid jne ning lühidalt kokkuvõtvalt võib öelda, et see VIVI oma on täitsa mõnus.

BB-kreem – mis see on? BB-kreem peidab endas nii nahahooldustoote kui ka jumestuskreemi omadusi. See niisutab (võib ka olla ka lisaks veel matistava/toitva/pinguldava toimega) ja hooldab nahka nagu päevakreem ning ühtlasi ühtlustab nahatooni, annab nahale sära ning – olenevalt BB-kreemist – katab rohkemas või vähemas osas naha ebatasasusi.

VIVI BB1 Cream valmistatud vaid looduslikest koostisosadest, kuid sellegipoolest lubab, et omab kõiki tüüpilisi BB-kreemidele omaseid häid omadusi. Kreem on niisutav ning katab kergemad ebatasasused, puudused ja nahavead. Annab nahale naturaalse sära ja jume. BB1 on heledamale nahatoonile, roosaka alatooniga. Tumedamale nahatoonile on BB2.
See BB-kreem on võrreldes kõikide teistega, mida katsetanud olen, veidi teistsuguse tekstuuriga ning lõpptulemusega (ilmselt seetõttu, et ta ka täiesti looduslik on?). Kreem on hästi õhuline ja kerge, nagu emulsioon. Mulle meeldib ka selle minimalistlik pumppudelis disain – doseerimine on väga mugav.

dsc_0921
BB1 on roosaka alatooniga, kui üldiselt on mul heleda nahatooni tõttu võrdlemisi keeruline sobivas toonis BB-kreemi endale leida, siis see toon sobib väga hästi. Maski ette ei jää ega ka ebaloomulikku tumedamat jumet. Mul on ka palju tedretäppe, mis näonaha jume kohati erinevaks teevad ning võrreldes kaela nahatooniga, on nägu alati natuke tumedama jumega. Nagu pildilt ka näha, siis käenahal tundub see BB-kreemi toon nõksa tumedam, kuid näonahal jällegi ideaalne, kuna sulandub tedretäppidega kenasti. Ühtlasi ei jää kaelaga võrreldes liialt suur see toonivahe.
Katvus on sel hästi õrn/õhuke/kerge – ühtlustab jumet ning annab loomuliku sära – ideaalne igapäevane jumestustoode (kui nii võib seda nimetada), mida kerge peale kanda ning lõpptulemus ilus. Lisaks niisutab nahka. Seda BB-kreemi olen kasutanud ka nii, et kreemikihti enne alla ei pane ning toimib kenasti. Varasemalt olen kasutanud BB-kreeme alati nii, et eelnevalt kreemitan näo ära ning alles siis kannan selle peale, sest muidu need ei jää kena lõpptulemusega ning ei mõju nahale hästi.
Kui eeldad tugevamat katvust ja suuremate nahavigade peitmist, siis minu arvates see BB-kreem selleks ei sobi (ehk äkki kui mitu kihti seda peale kanda?). Pigem peaks enese näonahk võrdlemisi klaar ja korras olema, et tulemus ilus oleks. Mul õnneks suuremas osas näonahaga vedanud, küll ta reageerib vehel külmale (tekivad karedad kohad) ning eks aega-ajalt ikka mõni muu ebatoredus kuskil figureerib, kuid üldiselt see BB-kreem sobib mulle. Sobib ka see, et ta tugeva katvusega ei ole. Just selline hea ja kerge ning igapäevane. Suveperioodiks eriti ideaalne kasutada – annab kerge sära nahale ja ühtlasema tooni ning ei ummista poore ning pole näonahal “raske”.

Milliseid BB-kreeme kiidate, mille valikus ka heledamaid toone võiks leida?

kena

One thought on “ARVUSTUS / VIVI BB-kreem

Leave a Reply

