LEMMIKUD / VEEBRUAR

Järjekordne kuu möödunud ning  valisin välja kolm ilutoodet, mis sel kuul lisandusid ja/või üllatasid ja/või kõige rohkem kasutust leidsid.
dsc_0266-2Suurima positiivse üllatajana veebruarikuust võib välja tuua AVRIL ripsmetušši /sellest ka kohe-kohe pikem postitus tulemas. Lühidalt ja etteruttavalt võib öelda, et tegu on looduslike koostisosadega ripsmetuššiga ning kogu positiivne tagasiside selle kohta, mida ka kodulehelt lugeda saab, on tõsi. Olen igati rahul ja soovitan, kuid täpsemalt juba järgmises postituses …
Teise uue tulijana lisandus mu küünelakikollektsiooni järjekordne H&M küünelakk – seekord oluliselt mahedamas “nude” toonis “Go-To Greige” ehk täpsemalt beežikas, mis kergelt roosaka alatooniga. Ütleks, et mingis varjundis ka tsipake halli alatooniga. Ma ei ole kunagi olnud mahedates toonides (roosakad, heledad sädelusega jne) küünelakkide austaja – kui juba küüned ära lakkida, siis ikka kohe mingis konkreetses silmapaistvas toonis. Punane ja selle erinevad varjundid on mu suurimad lemmikud, viimasel ajal olen palju kandnud ka smaragdrohelist ja tumehalli tooni. See beežikas mulle aga meeldib küüntel väga – tagasihoidlik, kuid siiski silmapaistev, hea katvusega ning püsiv. Üks veidi roosakam “nude” küünelakk jäi seal poes valikut tehes veel silmapiirile ehk tuleb seegi millalgi koju kaasa tuua?!?
Taasavastatud sai ka paar kuud unustuses olnud kehaõli – Green Nature Argaania kuivõli. Mugavas spreipudelis kiirelt imenduv kehaõli, mis sisaldab “vedelaks kullaks” nimetatud hinnatud argaaniaõli. Niisutab nahka hästi ning muudab selle siidpehmeks. Kõige rohkem meeldib mulle selle juures kasutusmugavus – piserdad õrna udu üle keha, masseerid kergelt sisse ja voilà.  Võrdlemisi tugeva lõhnaga, minu jaoks, kuid see on selline meeldiv ja ei häiri. Lõhn ei püsi õnneks kaua nahal ja hajub. Võimalik koheselt peale naha õlitamist riidesse panna, imendub tõesti kiirelt ning ei jäta riietele mingeid õlijääke (plekke). Seekord see õli enam unustusse ei vaju ning saab kohe-kohe ka otsa kasutatud!

kena

One thought on “LEMMIKUD / VEEBRUAR

Leave a Reply

