PRAEGUNE NAHAHOOLUDSRUTIIN /VIVI

dsc_0269-2

Siin viimasel ajal kasutuses olnud MÀDARA tooted said viimaks lõpuni kasutatud ning otsustasin, et kohe sama brändi toodetega ei jätka, vaid kasutan lõpuni kogunenud VIVI tooted (ja neid on küllaltki palju). Erinahahooldus – nagu maskid – ning lisaks ka näopesuvaht olid mul ka eelnevalt juba MÀDARA kõrvalt kasutuses, nüüd lisandusid juurde veel ka näotoonik ja -kreem.

Olen erinevaid VIVI tooteid siin blogis juba üksjagu katsetamud, tutvustanud ja kiitnud ning järjest rohkem erinevaid nende tooteid proovides üllatun – enamasti – aina positiivsemalt. Mulle meeldivad need tooted nii disainilt – mõnusalt minimalistlik ning enamik mugavalt pumppudelsüsteemiga – kui ka oma ideelt, koostiselt, toimelt. Kuid olles juba küllaltki palju erinevaid VIVI tooteid proovinud, on ka tekkinud tooteid, mis mulle nii meelepärased ei ole ning tean, et neid ma kindlasti rohkem uuesti sealsest valikust ei ostaks/valiks. Näitena siinkohal see roosisarja näopesuvaht, mille tugev roosilõhn mulle väga ei meeldi ning hetkel kasutusel olev huulepalsam*, mis minu arvates on natuke liiga “lahja”. On ka tooteid, milles vajalikkusest nahahooldusrutiinis ei ole ma päris täpselt aru saanud, näiteks kontsentraat näopuhastuseks (või maski hulka segamiseks). Samas olen leidnud enda jaoks suuri lemmikuid – bambusekstraktiga näopesuvaht, hambahari* ning rohelise tee&oliividega savimask. Kahjuks on ka selliseid tooteid, mis teistkordsel kasutuselevõtul ei tundu enam nii head ja toimivad, näiteks aloe näokreem või siis ei toimi see aaloe kreem koos toonikuga …? Igatahes ei mõju nende kahe lisamine nahahooldusrutiini mu nahale üldse hästi (kahju!). Aga õige pea sellest kohe lähemalt, kui oma jutuga näokreemini jõuan …
dsc_0274-2Puhastustoodetest on hetkel kasutusel bambusesarja näopesuvaht /Face Wash Foam with bamboo extract/ (sellest kirjutasin pikemalt juba ka SIIN!) ning hüaluroonhappega näotoonik /Hyaluron Face Tonic/. Näopesuvaht meeldib mulle väga – rikkalik õrnatoimeline vaht, mis peseb meigi ja mustuse nahalt kerge vaevata. Saab hakkama ka ripsmetušši mahapesemisega ilma, et peaks silmi tugevalt ja pikalt hõõruma. Hästi meeldiva lõhnaga. Näotoonik seevastu on võrdlemisi tugeva aroomiga, tugevalt taimse ning minule meenutab kergelt värskete ubade lõhna. Mind ei häiri, kuid oletan, et paljudele võib see mitte meeldida. Samas, hajub see lõhn kiirelt ning niikuinii kreemitad kohe naha üle. Iseenesest on näovesi väga värskendav ja õrnatoimeline ehk siis nahka ei ärrita. Eelnev kokkupuude selle toonikuga on mul väga põgus – lihtsalt kibelesin selle kohe ära katsetama, kui selle VIVIst kaasa sain. Siis paari kasutuskorra järel tundus see mõnus ning mulle meeldib, mis tunde see nahale jätab – sellise värske ja puhta. Nüüd aga on mingi AGA selle näotooniku juures minu jaoks …- kohe sellest lähemalt – kuid õnneks mul on seda ka veel teine täiesti puutumata pudelike ning kui ma jõuan katsetamisega mõne muu VIVI näokreemini, siis proovin seda kindlasti veel … lootuses, et praegune nahaseisukord ei ole tingitud sellest näoveest (aga eks seda siis ole millaski täpsemalt näha).
dsc_0279-2
Näokreemivalikust on hetkel kasutuses igapäevane aaloe kreem /Aloe Vera Face Cream/ – niisutav näokreem, mis sobib nii päevaseks kui ka öiseks nahahoolduseks (pikem arvustus selle kohta SIIN!). Juba eelnevalt sai mainitud, et seekordse kasutamise juures on mul tekkinud vastakad tunded selle kreemi osas. Ei tundu enam nii tõhus – peale naha kreemitamist tekib selline kiskuv tunne, olenemata sellest, kui palju kreemi koguseliselt nahale panna ning hommikuks on näonahk kuiv ja kohati ketendav ning punniline (ei oskagi täpselt kirja panna seda olukorda! Fakt on see, et nahk reageerib). Igatahes tundub, kas kreem on liiga kerge näonaha hetkevajadustele või siis lihtsalt ei sobi või siis ei sobi kombinatsioon selle näovee ja kreemi vahel. Eelnevalt sai 2.5kuud kasutatud MÀDARA SOS kreemi ning mitte üht korda ei tulnud sellist olukorda ette (ning enne seda MIXA kreemi kasutades ka mitte). Kahju. Ei aidanud naha olukorda päästa ka näoõli lisamine öise hoolduse juurde – nüüdseks on nädala jagu naha olukord selline nagu ka alltoodud pildil näha – ei teagi, kas asi on kreemis või toonikus või kahe kombinatsioonis?! Igatahes mu enamasti väga heas seisukorras näonahk ei ole abosluutselt mitte ilus vaadata ning tänase seisuga tõstsin nii selle näovee kui ka näokreemi riiulilt ära. Õnneks on mul tagavarana paar niisutavat Clarinsi reisisuuruses näokreemi ja -vett, mis tean, et mu nahale sobivad ning katsun nendega näonaha korda saada … enne kui päris uued ja varem proovimata tooted kasutusele võtan. 

img_20170304_143203

Pildil ehk nii hull ei tundugi, kuid mõlemad põsesarnad sellised ketendavad ja punnilised ja kuivad. Õnneks mitte tugevalt põletikulised

Lisaks aaloe näokreemile on kasutuses ka VIVI BB-kreem /BB1 Cream/, mis siis kerge tooniga ning on kombinatsioon päevakreemist+kergest jumestuskreemist (pikemalt kirjutasin selle kohta SIIN!). Selle kreemiga olen väga rahul ning leiab tihti kasutust.
dsc_0275-2Kord nädalas leiavad kasutust ka näomaskid. Üheks mu lemmikuks, nagu ka eelnevalt mainitud, on rohelise tee ja oliiviga savi(pulber)mask /Face Mask with Olives and Green Tea/- nagu see sõna “pulber” ka ütleb, siis tuleb toode potsikus imepeene pulbrina, mis omakorda sisaldab ka kergelt koorivaid suuremaid osakesi. Ehk siis on tegu ühtlasi ka 2in1 tootega, eraldi näokoorijat iseenesest vaja kasutada ei ole – aga eks see oleneb muidugi ka individuaalsest naha olukorrast ja vajadusest (põhjalikumat arvustust maski kohta loe lähemalt SIIT!). Maski sisse segan ka üht sellist põnevat kontsentraattoodet, milleks on Face Wash with Hyaluronic Acid. Kontsentraat, mida võib kasutada näopesuks iseseisvana või siis segada näomaski sisse 2-3tilka. Teeb naha siidiseks ja mõnusaks, kuid üldiselt ei ole selle toote lisaväärtustest aru saanud. Kindlasti mõjub nahale hästi, kuid kas hakkaksin seda juurde ostma, kui see viimaks otsas? Pigem ei … (pikemalt juttu selle kohta SIIN!). Lisaks on lisahooldustoodete hulgas ka niisutav geelmask /Moisturizing Face Gel Mask/ – tõhusalt nahka niisutava toimega. Ideaalne kasutada peale koorivat/puhastavat savimaski, muudab naha pehmeks ja siidiseks (pikem arvustus SIIN!).

Olen VIVI tootevalikust leidnud nii mõnedki väga head ja tõhusad (lemmik)tooted, mis kindlasti minuga sealt poekesest korduvalt koju kaasa veel tulevad; samas olen katsetanud ka tooteid, mis mulle väga ei meeldi/mis ei toimi mu nahal nii nagu tahaks. Ühtlasi on silmapiiril ka tooteid, mida alles tahaks katsetada.

Kuna nende tootevalik on kasvanud kordades – võrreldes esialgse vaid 13 tootega, mis neil poe avades valikus oli – siis leiab sealsest tootevalikust igaüks endale sobiva näo/kehakreemi, puhastustoote, maski jms … Olenemata oma kergest pettumusest praegu, soovitan siiski VIVI poodi uurima minna, sest paljud tooted on siiski väga head ning ka toodete toime on ju individuaalne!

*Et mitte postitust liiiiiga pikaks ajada, siis mõningad tooted tulevad eraldi arvustuspostitusena õige pea (VIVI suu-ja huulehooldus)!

kena

One thought on “PRAEGUNE NAHAHOOLUDSRUTIIN /VIVI

Leave a Reply

