HÄDAS KAREDATE KÄTEGA JA “ESIMENE LUMI”

IMG_20170321_165345

Käsi paar tundi peale kreemitamist*

Juba kuskil paar nädalat olen täiesti hädas kuivade kätega. Mu lemmik kätekreem sai otsa – The Body Shopi kanepi sarja kätekreem – ning teised, mis kodus olemas, lihtsalt ei toimi. Varem ei saanud sellest arugi, et need päris efektiivsed ei ole, sest kasutasin neid paralleelselt koos TBS kätekreemiga.  Aga nii kui see otsa sai, siis kreemitan palju jaksan, ikka on käeseljad kuivad ja karedad.
IMG_20170322_112349Üldiselt meedldib mulle nii see Natura Siberica Alladale ohaka kätekreem kui ka MÀDARA Protective kätekreem, kuid kahjuks need ei toimi hetkel – või noh, toimivad vaid lühiajaliselt. Mõlemad imenduvad kiirelt ja jätavad käed siidiseks ja pehmeks ning lõhnavad hästi – Natura Siberica lilleliselt ning MÀDARA – minu jaoks – martsipani aroomiga. Kui Natura Siberica kätekreem on tekstuurilt kergemapoolsem, siis MÀDARA jällegi küllaltki rikkalik, kuid sellest hoolimata imenduvad mõlemad nahka hästi kiirelt.
Varasemalt olen harjunud kreemitama käsi vaid õhtul enne magamaminekut ning seejärel järgmise õhtuni probleemitu, siis nüüd juba hommikul ärgates on käed ülikuivad ja vajavad koheselt uut kätekreemikihti. Eks palju õuesolemist on ka – ühe või mõlema lapsega ning seda praktiliselt igapäevaselt ikka – ning järjest soojemate ilmadega üha vähem kinnastes – see ka ilmselt mõjutab. Seega, mul ei ole tegelikult mitte ühtegi halba sõna nende kahe kätekreemi kohta öelda – mulle need meedlivad ja soovitan ka – kuid lihtsalt hetkel ei ole need piisavalt toitvad ja niisutavad, et mu käsi korras hoida. Sellegipoolest kasutan ma need ära, Natura Siberica oma leidis koha käekotis (see just sobib hästi kaasaskandmiseks, sest kergema tekstuuriga ja imendub hästi kiirelt, ei jäta käsi rasvaseks) ning MÀDARA kodus alumisel korrusel, kus hea kohe kreemi järele haarata, kui vajadus on – ei pea trepist üles öökapilt otsima minema.

Lootsin küll, et ei pea enne kahe olemasoleva kätekreemituubi tühjakssaamist midagi uut juurde endale varuma, kuid kahjuks ei ole võimalik ja mugav iga poole tunni tagant käsi kreemitada ja ilma on olukord juba häiriv.
Tegin veidi uurimistööd, äkki leiab ka mõnd alternatiivset head ja toimivat kätekreemi mu lemmiku asemele /eks kui see uus ka ei tööta, tuleb ikka sammud The Body Shop’i seada ja see kindel ning toimiv koju tuua/. Kaasblogijad soovitasid aga katsetada LUMI sarja kätekreemi – eestimaine, looduslik, kaitsev ja taastav kätekreem kanepiseemneõli baasil – pidavat väga tõhus olema. Igatahes sai see minu “esimene lumi” koju toodud ning ootused on kõrged. Kuna ka see on kanepiseemneõli baasil, seega võib loota, et töötab ning toimib ja sobib. Võtan selle kohe kasutusse ning eks teen sellele esimesele lumele ka eraldi arvustava postituse millalgi, stay tuned!
IMG_20170321_182929.jpg
Iseenesest on mul veel kaks kätekreemi “soovin katsetada” nimekirjas, mis võiks toimida – L’Occitane sheavõi kätekreem ning Tilk! sarja kätekreem, kuid hetkel kolmele olemasolevale kohe ei hakka uusi lisaks tooma. Küll nendeni ka jõuan – hetkel vaja kolm kätekreemituubi nüüd tühjaks kreemitada, hehe.

Kui kellelgi on veel mõne hea kätekreemi soovitusi jagada, siis olen kindlasti huvitatud!

kena


*kui vahepeal võib piltidelt tunduda, et taustal oleks mõne joogiklaasi randid või mustemad/tumedamad laigud, siis mitte ei ole see minupoolne hooletus jms, vaid mu betoonist aknalauad ongi nii “mustrilised ja disainiga” 🙂

One thought on “HÄDAS KAREDATE KÄTEGA JA “ESIMENE LUMI”

Leave a Reply

