ARVUSTUS / ARTDECO MEDIUM OVAL BRUSH&SETTING POWDER COMPACT

IMG_20170406_132351.jpgKunagi aastaid tagasi kasutasin jumestuskreemi pealekandmiseks alati pintslit. Siis aga meigikoolis harjus käepäraseks svamm, just Make Up Store must svammike, mis on mul lemmik olnud juba aastaid … Hiljuti poodi “svammijahile” minnes aga teatati mulle, et neid enam meil siin ei müüda ning tuli hakata alternatiividele mõtlema. Enne, kui reaalselt poodi uue vidina järgi jõudsin, saatis Artdeco Eesti mulle aga oma uue ovaalse pintsli katsetamiseks ning tuleb tõdeda – see on mind pintsli usku tagasi pööranud!
IMG_20170331_181855.jpgArtdeco Medium Oval Brush – Pintsel on hästi tihedalt asuvate peenete vastupidavate sünteetiliste harjasetega. Ergonoomilise ja mugava käepidemega. “Kvaliteetsetest nailonharjastest pintsel kõigile kreemjatele ja puuderjatele tekstuuridele. Ideaalne meigi pealekandmiseks ja hajutamiseks suurtel piirkondadel, andes ühtlase lõpptulemuse. Pintslit on soovitav puhastada sooja vee ja õrna seebiga. Lase kuivada harjased, allapoole loomulikus olekus, mitte kuivatada fööniga.” Pintsel sobib hästi ka kontuurimiseks!

Kuna see oli minu esimene kokkupuude üldse ovaalse meigipintsliga, siis eelarvamusi mul selle kohta ei olnud. Olen erinevatest blogidest arvustusi lugenud ja üldiselt on need ovaalsed pintslid palju kiita saanud. Kuid ei olnud mind veel “jahile” saatnud.
Neid ovaalseid pintsleid on saada kõikvõimalikes erinevates suurustes – minul olevast hulka suuremaid ning ka kordades pisemaid. See keskmises “medium sized” ovaalpintsel on väga mugavas suuruses, et kiirelt ja lihtsalt jumestuskreemi peale kanda. Ma ei kujutagi ette, kuivõrd mugav selle suurema variandiga see tegevus oleks – ehk seda suuremat parem kasutada puudrite/põsepunade jms otstarbeks (aga eks see ole igaühe enda valik, millises suuruses tema jaoks kõige mugavam jne …).
IMG_20170331_181723Aga pintslist … nagu juba mainisin, siis see üllatas mind väga. Harjased on pehmed ja tihedad ning pintsel ise libiseb siidiselt üle näo. Kasutamine on lihtne ning väga kiirelt saab näo jumestuskreemiga kaunilt kaetud – tulemus on väikese vaevaga hästi ühtlane ja loomulik. Ja muuhulgas, jumestuskreemi kulub selle pintsliga peale kandes vähem kui svammiga peale kandes! Mis selle lisaboonuse vastu veel olla saaks!?

Nipp: kasutamisjuhendis on kirjas, et kanna toodet käeseljale/spetsiaalsele alusele (nagu mina teen) või otse pintslile, siis mina soovitan kasutada seda käeseljale/spetsiaalsele alusele varianti – kuidagi paremini ja mugavam on seda toodet siis nahale kanda – ei ole ka ohtu, et liialt palju korraga ühte kohta satuks ning raskem hajutada oleks. Pealekandmine võiks olla õrnalt ringjate liigutustega, mis tagab loomuliku ja õrna tulemuse. Kui kasutad pintslit puuderjate tekstuuride pealekandmiseks, siis koputa enne nahale kandmist pintslit veidi, et üleliigne puuder lahti raputada – et, jällegi, lõpptulemus kaunim ja ühtlasem oleks.
IMG_20170331_181531Kuigi olen selle pintsliga vägagi rahul, siis ma ei usu, et hakkan juurde ostma endale teistes suurustes samalaadseid pintsleid. Pintslivaru on mul kodus võrdlemisi suur ning puudri/põsepuna ja silmameigi pealekandmiseks eelistan vist siiski tavalisi käepäraseid pintsleid kasutada (aga iial ei ütle iial!). Jumestuskreemi ja/või BB-kreemi pealekandmiseks on see ovaalne pintsel aga ideaalne! Minupoolne soovitus!IMG_20170406_132439Artdeco Setting Powder Compact – “imepeene tekstruuriga värvitu/toonita kompaktpuuder, mis matistab nahka, fikseerib meigi ning peidab visuaalselt poorid ning väikesed kortsukesed. Parabeeni- ja õlivaba. Sisu vahetatav.

Lihtsamalt öeldes kinnituspuuder, millega kinnitada meiki, kuid sobib ka niisama üksikuna vaid päevakreemi peale kandmiseks – matistab nahka, samas on näos märkamatu ja kerge. Näonahk näib siidisem ja siledam. Sobib kasutada kõikidele nahatoonidele – ei jäta näost valgeks, sest ei ole toonitud.

Minule meeldib! Ma ei kasuta “värvitud” puudreid/kompaktpuudreid üldse – lihtsalt ei meeldi. Minu arvates jäävad need mul näos alati võltsid ja/või maskilaadsed võrreldes jumestuskreemidega. Seega olen neist juba aastaid laia kaarega mööda käinud. See Setting Powder Compact puuder on aga selline, mis mul väga palju kasutust leiab – kodusematel päevadel kannan suure puudripintsliga seda õhukese kihi vaid päevakreemi peale ning puuder tagab, et nägu ei hakka kiirelt läikima ning näeb ka natuke parem välja – siidisem ja siledam. Puuder ole nahal märgatav, raske ega tuntav. Hea alternatiiv mu muidu igapäevases kasutuses olnud Guerlaini Météorites puudripärlitele, mis kergelt särava lõpptulemusega, Artdeco oma aga täiesti matt ja märkamatu nahal. Artdeco puudri eeliseks on veel kindlasti see, et see on mugavas pakendis, mida hea ka pisikesse käekotti pista ja kaasa võtta – võtab vähe ruumi. Lisaks selle karp on korduvkasutatav ehk juhul, kui puudrikarp peaks maha kukkuma ning puuder sees katki minema ja/või lihtsalt otsa saama, saab karbikesse osta vaid uue sisu – ei pea tervet komplekti uut ostma – keskkonna ja rahasäästlik.

Minupoolne soovitus mõlemale tootele, eriti aga pintslile, mis mind väga positiivselt üllatas!

kena

5 thoughts on “ARVUSTUS / ARTDECO MEDIUM OVAL BRUSH&SETTING POWDER COMPACT

Leave a Reply

