IBK2017 KINGIKOTI SISUTUTVUSTUS #1 / KEHAHOOLDUSTOOTED

IMG_20170418_141820Haaran kaasblogija Penelopelt (blogi link) idee ning tutvustan “Ilublogijate kokkutulek 2017” ürituselt kaasa saadud kopsakat kingikotti mitmes järgus. Kogun sobivad tootegrupid kokku ning annan neist põgusa ülevaate ja/või esmamulje, kui kohe on jagada.
Võtsin nõuks, et kõiki tooteid kohe lahti ei kisu ja ei katseta, sest see lühendab kohe nende kehtivusaega ning kuna, näiteks, nahahooldus sai mul just uus ja värske avatud, siis ei ole vaja lisakohtususlikke kreemituube ja/või maskipurke riiulisse kohe lisada. Kirjutan siis neist lihtsalt põgusalt hetkel – mis need on jms ning millalgi, kui olen jõudnud ka toodete proovimiseni, siis mingis postitussarjas kindlasti neist ka juttu tuleb!
IMG_20170419_135824Nurme orgaaniline lavendli ihupiim – “Looduslik ihupiim koosneb hoolikalt valitud orgaanilistest ja looduslikest koostisainetest. Koostises sisalduvad sertifitseeritud orgaaniline sheavõi, magusmandli, päevalille- ja kibuvitsaõli loovad üheskoos luksusliku ihupiima. Lavendli eeterlik õli annab ihupiimale rahustava omaduse, aitab taastada nahka ning hoiab seda terve päeva niisutatuna. Sobilik kasutamiseks igapäevase kehaniisutajana, ideaalne nahaärrituste leevendamiseks. Sobib tervele perele ja igale nahatüübile. Eriti hästi sobib kuivale ja normaalsele nahale.” Nurme kehahooldustoodetega olen ma kokku puutunud pigem vähem kui rohkem. Selle lavendli ihupiima osas on mul veidi vastakad emotsioonid – toode on oma tekstuurilt ja mõjult nahale supermõnus ja selles osas kiidan väga, kuid selle lõhn on vastumeelne – lavendliaroomiga magusamapoolne (mulle meenutab kooskosõli-lavendli segu). Lavendli aroom on miski, mis mulle pigem vastumeelne olnud aastaid ja tuleb välja, et raseduse ajal veel rohkem. Mulle meeldib lavendel dekoratsiooni ja taimena väga, kuid selle lõhn lihtsalt ei ole minu jaoks. Kahju! Samas, mulle väga meeldib nende sügavniisutav shea kehavõie, mis on tõesti rikkalikult niisutav ja sellisel külmemal perioodil ideaalne mu kuiva nahka niisutama.
Mossa toitev ihupiim – Mossa on ökokosmeetikasari, mis on pärit Lätist. Kuna mul on hetkel just kasutusele võetud Mossa näohooldustooted (millest kirjutan õige pea lähemalt), siis see kehakreem kuidagi kohe hästi sobis ja kutsus end avama ning “nahahooldusrutiini” lisama. “See toitev kehapiim on spetsiaalse koostisega, mis varustab nahka võimsate antioksüdantide ja asendamatute rasvhapetega – oomega-3-, oomega-6- ja oomega-9-rasvhappe ning haruldase oomega-7-rasvhappega, mida saadakse astelpajumarja ekstraktist. Shea-või, õlid ja looduslikud niisutavad ained siluvad kuiva nahka ja annavad sellele elujõudu.”  Kreem on sellise veidi tihkema tekstuuriga (aga mitte siiski võie), kuid imendub/sulandub nahka kiirelt. Nahk jääb pehme, siidine ja niisutatud ning mõnusalt õrnalt lõhnastatud. Lõhn on selline mahe ja hapuka marjase noodiga. Toote pakendiks on mugav tuub. Mulle meeldib ja esmamulje on positiivne!
IMG_20170419_142642Signe Seebid jalavannisool – “Eukalüpt leevendab lihaspingeid ning -valu. Lavendel toniseerib, rahustab nahka. Teepuu on üks tugevamaid looduslikke antiseptikuid, omab ravivat mõju mitmete nahaprobleemide korral. Meresool on rahvameditsiinis hinnatud oma laialdase toime poolest- sool on lihaseid lõõgastav ja põletikuvastase toimega, tõhus ekseemide ja väikeste haavade parandamisel. Aitab nahal lõõgastuda ja taastuda, kiirendab ainevahetust ja leevendab liigese ning lihasevalusid.” Kuna jalavanne olen ma siin viimase paari nädala jooksul järjest rohkem teinud, et värskendada rasedusest tingitud väsinud ja vahepeal kergelt turses jalgu – siis see toode sobis kohe väga hästi kohe kasutusele võtta. Väga mõnus toode ning lõhnab hästi. Mõjub jalgadele värskendavalt ja jahutavalt, mis mulle just sobib. Esmamulje on hea!
IMG_20170419_135713.jpgDr. Bonner’si seebidlavendlilõhnaline tükiseep ning roosi -ja mandlilõhnalised 18-ühes vedelseebid. Olen dr.Bonner’si 18-ühes seebiga juba tuttav ning oman neutraalse lõhnaga n-ö beebisarja kuuluvat vedelseepi. “100% biolagunev ja taimsel baasil, vegan. Võid seebivahusena ka looduslikku järve hüpata! Õrn Sinu nahale, kuid efektiivne kodusteks puhastustöödeks. 100% ümbertöödeldud pakend, sildistatud 10% ulatuses kanepikiust tehtud taaskasutatud paberist labeliga.” Vedelseebid on kasutatavad 18 eri viisil, kuid mina kasutan seda peamiselt meigipintslite puhastamiseks ning selleks on see toode lihtsalt ideaalne. Toodet kulub imeväike kogus korraga ehk isegi pisikesest pudelikesest jagub pikaks ajaks. Seda toodet olen kiitnud ja kiidan veel!
Tükiseepi ei ole ma veel jõudnud katsetada ning selle kindla osas ma veel täitsa mõtlen, kas kasutan ise või mitte – see lavendli aroom mängib minu jaoks siin jälle rolli. “Tahke lavendliseep on mõnus näo ja keha puhastamiseks. Toimib unelauluna nii väikestele beebidele kui ka nende vanematele. Rahustava, stressimaandava toimega. Sobilik raseerimisseebiks.”
IMG_20170419_142613
Tilk! Moisture Me kätekreem – minu esimene Tilk! (jah, see on võimalik!). “Moisture Me kätekreem niisutab ja kaitseb ning muudab käed siidpehmeks. Põldosi bioaktiivsed koostisosad taastavad naha hüdrolipiidkihi ning tugevdavad ja pinguldavad nahka. Mangovõi ja astelpajuõli pehmendavad ja niisutavad nahka sügavuti, muutes käed pehmeks. See on mõnus tsitruselõhnaline hellitus kuivadele kätele. Kõik kreemi koostisosad on looduslikku päritolu ja vegan. Kreemis kasutame Saaremaalt korjatud taimede õlisid.”
Selle kätekreemi proovimist ootan huviga, olen niipalju häid arvustusi kuulnud selle ja üleüldiselt Tilk! toodete kohta. Kohe ma seda aga avama ei hakka, sest siin hiljutise sobiva kätekreemiotsingu tõttu on mul neid avatud/poolikuid kätekreemituube nii palju, mis enne uue avamist vaja tühjaks kasutada. Seega, jääb hetkel ootele, kuid kindlasti – 100% – tuleb kasutusele.
Isabella’s Clearly KÜÜS – küüsi tugevamaks muutev küüneõli. “Looduslik küüneõli puhaste eeterlike õlidega. Niistutab ja toidab hapraid küüsi. Muudab küünenahad pehmeks juba peale paari kasutuskorda. Muudab küüned tugevamaks. Leevendab ka näiteks küüneseent ja infektsioone ning ühtlustab küünevärvi!” Suure hurraaga tahtsin selle toote kohe kasutusele võtta ning jõudsin ka korra juba proovida, kuid siis meenus mulle, et rasedatele ja näiteks ka imetavatele emadele ei soovitata eeterlike õlidega tooteid kasutada. Seega, tõstsin selle nüüd kenasti kummutisahtlisse ära – oma aega ootama. Ühekordse katsetamise tulemusena võin öelda, et lõhnas looduslikult/ürdiliselt/meeldivalt ja imendus võrdlemisi kiirelt nahka. Näpud/käed jäävad siiski ikkagi õlised mõneks ajaks, seega soovitan seda kasutada enne magamaminekut näiteks. “Ettevaatust: Ainult välispidiseks kasutamiseks. Rasedad või imetavad naised peaksid vältima eeterlikke õlisid sisaldavaid tooteid!
IMG_20170419_135751.jpgLisaks sisaldas kingikott ka kaht Dove toodet. Täpsemalt Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual Shower Gel ja Dove Go Fresh Pear and Aloe Vera Roll-on deodorant. Duššigeel lõhnab magusalt/lilleliselt ja mahedalt, suhteliselt sarnaselt nagu enamik nendest. Hetkel jääb varusse oma aega ootama. Rulldeodorant on sellise värske pirni-aaloe lõhnaga. “Antiperspirant, mis sisaldab 1/4 osas niisutavat kreemi.” Ma ise ei kasuta aastaid juba selliseid masstarbijaskonnale suunatud deodorante. Mitte, et need toimida ei võiks jne – need lihtsalt, üldiselt, määrivad riideid, lõhnavad tugevamalt ja tekitavad ärritust ning sisaldavad kõikvõimalikku seda, mida ma ei tahaks, et need sisaldaks jne … Eelistan puhtamaid ja naha/keskkonnasõbralikumaid tooteid.  Seega minul see kahjuks kasutust ei leia …

kena

Leave a Reply

