IBK2017 KINGIKOTI SISUTUTVUSTUS #3 / NYX JA ESSENCE MEIGITOOTED

IMG_20170416_144415

Meigiga on mul kõige raskem “sõprussuhteid” luua, kuna suurem osa toodetest on minu heleda nahatooni jaoks liigtumedad, et kasutada. Katsetasin peaaegu kõik küll omal nahal järgi, kuid – kelle õnneks, kelle kahjuks – rändasid enamik neist mu õeraasu meigikotti, kes minust oluliselt tõmmum on ja neid ka reaalselt kasutada saab. Miskit lisandus ikka ka enda meigikotti, jee!

NYX toodetest lähemalt: kinnituspuuder, matt huuleläikepulk, erksas toonis huulepulk, sinine silmapliiats, tumepruuni kulmupliiats (ja ka kulmugeel, mis millegipärast pildilt välja jäänud, hehe) ning multifuntsionaalne “imepliiats”.
IMG_20170417_213036Alustame kohe siis sellest kulmugeelist – Eyebrow Gel kulmugeel (espresso) – tundub iseenesest väga põnev toode ning ma tahaksin seda katsetada, kuid seda nii kolm tooni heledamas variandis. Mulle ei meeldi – ja ma arvan, et ka mulle ei sobi – ülemäära tumedad (mustjad) tugevalt nahale joonistatud kulmud. Vaatasin paari juutuubivideot ning uurisin selle toote kohta ning see toon kohe kin-dla-sti ei sobi mulle.
BeFunky CollagePliiatsitest rääkides, siis esiteks leidus kotikeses selline toode nagu Auto Eyebrow Pencil keeratav kulmupliiats – kulmupliiats, seda jällegi minu jaoks liigtumedas – dark brown  –toonis, mis kuidagi ei haakunud mu näos sobivalt. Süsi oli sellel võrdlemisi tugev ja ei olnud just väga lihtne seda ühtlaselt peale kanda, hari küll muutis natuke tulemuse paremaks, kuid olen mugavamalt kasutatavaid kulmupliiatseid kasutanud.
Eye and eyebrow Pencil (913/sapphire) – silma/-kulmupliiats tugevamas sinises toonis. “Kreemjas kauapüsiv silmapliiats (kulmupliiats).” Süsi on sel tõesti pehme ning väga mugav on seda silmalaugudele kanda. Toon on selline mitte just igapäevane – vähemalt minu jaoks – kuid siiski täitsa kift ning leiab kindlalt koha minu kosmeetikakotis.
Ning kolmandaks pliiatsiks oli Wonder Pencil korrigeeriv pliiats – “See hädavajalik pliiats täidab kõik sinu ilusoovid! Peidab pisivead ja punetused; piiritleb huuled ja ennetab huulepulga laialivalgumist; lööb särama silmad, kandes pliiatsit silmade limaskestale.” Kirjelduse järgi tundub väga põnev toode, kuid toon oli jällegi kõige tumedam, mis koheselt näos ka näha jäi. Mulle sobiks ilmselt see kõikse heledam toon ning plaanis see ka endale muretseda, sest toode ise põnev!
IMG_20170423_104742NYX #nofilter Finisihing Powder (06/beige) – kinnituspuuder. Lubab veatut ja pehmet lõpptulemust, mis jääb piltidel nii kaunis, et ühtegi “filtrit” ei ole vaja pildile lisada. Näos kerge ja mõnus, lihtne ühtlaselt peale kanda. Selline kuldse kumaga puuder, mis minu nahatoonile kahjuks liiga vale toon jällegi – liiga kollane ja mina üle näo ei saa seda kasutada, samas päikesepuudrit/kontuurpuudrit ei asenda. Olemuselt matt ja toonilt selline, mis sobib jumekamale inimesele.
NYX puuderNYX huuletooted: Liquid Suede Cream Lipstick huulevärv (tea&cookies) – selline matt vanaroosa toon, mida ma teadsin kohe, et minu nahatooniga see üldse ei sobi. Katsetasin küll selle ära ning toode oli ise mõnus – lihtne peale kanda ja mugav huultel, ilus matt. Huuled olid pehmed ning  toode püsis ka hästi. Toon oleks võinud olla paar tooni tugevam roosa.
NYX huulTeiseks NYX huuletooteks oli High Voltage Lipstick (beam)/uue nimega Turnt Up!/ Põnev erk poolmatt toon, küllaltki tugeva pigmendiga. Tekstuurilt selline kreemjas. Ei ole läikepulk, kuigi esialgu tundub. Huultel mõnus ja pehme. Minu huulepulk ei ole sellises toonis, mida ma tõenäoliselt kannaksin – tundub selline väga vale enda näos ja kuna ikka iseenda suurim kriitik, siis vist kasutust ei leia …
NYX oranžJa,  Essence toodetest lähemalt: lauvärviduo, ripsmetušš ning matt huulepulk.
IMG_20170424_201955Matt Matt Matt huulepulk (04/pink up your life) – “Matimast matim! kerge ja kreemise tekstuuriga uue huulepulga valikus ühilduvad väga hea katvus ja matt viimistlus.” See toon on ideaalne – selline silmapaistev “vaarikaroosa”. Väga ilus jääb huultel ja sobib mu heleda jumega. Huulepulga pealekandmine on lihtne ning ei nõua suurt osavust. Lõpp-tulemus on kaunis ja ühtlane ning püsiv! Püsivus on tõesti kiiduväärt, lisaks ei kuivata huuli ning ei valgu kuskile vagudesse või ületa huulekontuuri piiri. Üllatusin väga positiivselt selles tootes (ja see maksab u 3…5€ ringis!!) Kindlasti leiab minu poolt palju kasutust! Kõige lemmikum meigitoode, mis sellest kingikotist leidsin!
20170423_132234Lash Princess Sculpted ripsmetušš – “Dramaatiline volüüm või selgelt piiritletud ripsmed – uue ripsmetuši koonusekujulise harjaga saad teha mõlemat ning sättida igat ripsmekarva eraldi.” Tušši on lihtne peale kanda – ei jää tükki ega kleebi ripsmeid kokku. Hari on täitsa okei, selline kergelt kaardus. Harjased on võrdlemisi lühikesed. Toode koolutab ripsmeid, oluliselt pikemaks neid ei venita – selline igapäevane ripsmetušš ehk siis mingit suurt VAU-efekti ei anna. Pigment on intensiivne must, mis ilus.
Lihtne peale kanda, lihtne maha pesta – täiesti korralik ripsmetušš, mida julgeb soovitada.
Essence_mascaraContouring Eyeshadow Set (02) – komplekti toonid on head sellise igapäevase nude meigi tegemiseks. Lauvärvide pigment on keskmine ning püsivus täitsa hea. Toonid on kerge sädelusega, just see heledam – tumedam matim. Vaimustuses ei ole sellest tootest, kuid iseenesest on täiesti okei.
IMG_20170424_201829
Sai nüüd pikk see ülevaade nende meigitoodete kohta, kuid ma lihtsalt ei osanud kuidagi kokkuvõtlikumalt neist kirjutada. Kahju, et paljud tooted iseenedal kasutust ei leia, sest toonid nii valed, kuid mis seal ikka … vähemalt paar toodet sai ka enda meigikotti pista!

kena

Leave a Reply

