BEAUTY BOX #1 / LIINA’S BEAUTY BOX

IMG_20170501_184902

Beautyboxid on viimasel ajal küllaltki populaarseks muutunud – küll panevad neid kokku erinevad (ilu)blogijad, küll suuremad kosmeetikat müüvad e-poed jms … Iseenesest on need ju täitsa toredad – mingi teatud summa eest saad 2-3x suuremas väärtuses erinevaid ilu -ja kosmeetikatooteid, juuksehooldust jms iluga seonduvat.
Mis mind nende beautyboxid’e juures kõige rohkem häirib, on see, et paljudel ei tutvustata enne sisu, vaid a’la “telli ära ja siis saad kätte ning uurid, mis sees“. Mulle meeldiks jällegi pigem see, et põhitooted oleks välja toodud ning siis jääks juurde ka mingeid üllatustooteid …
Kui mul Instagramis Liina’s Beauty Box silma jäi, tekkis kohe huvi. Eriti just seetõttu, et selle ilukarbikese puhul tutvustati ka karbi sisu – mitte kõike, kuid siiski põhikomponente! Muidugi – nagu igas karbikeses – leidus seal tooteid, mida tahaks väga ning ka selliseid tooteid, millega iseendal pole midagi peale hakata või lihtsalt ei ole huvitatud nendest. Kuna suur Liina’s Beauty Box sisaldas ka sellisid tooteid, millest ma suurt ei hooli, ei hakanud ma seda siiski tellima – mõtlesin/kaalusin, kuid pigem tundus mõitlik loobuda.
Nüüd paar päeva tagasi jäi silma, et Liina’s BB tuli välja ka kahe mini-versiooniga – ehk siis sisu sama, mis põhikarbikeses, kuid kahe väiksema boksi vahel ära jagatud ning – keegi vist luges mu mõtteid – Liina’s BeautyBox Mini II on täpselt see, mille ma ise oleks neist toodetest enda jaoks kokku komplekteerinud! Dr.Bonners’i 18ühes vedelseep, Sõsar turbamask ning HolikaHolika aaloegeel – kolm põhilist toodet, mis ma sellest suurest ilukarbikesest oleksin soovinud. Igatahes selle mini-ilukarbikese ma endale ka tellisin ning näitan/kirjeldan ka täpsemalt, mis seal sees peitus:
IMG_20170502_140803*Dr. Bonners’i 18ühes vedelseep eukalüptiga, 236ml
*Sõsar Sacred Forest Turba Mask, 30ml
*HolikaHolika aaloegeel, 250ml
*HolikaHolika valik erinevaid sämpleid
*Bioderma mini-tooted
*Glamlac mini-küünelakk kaunis punases toonis
*Misslyn 24h long-lasting eyeliner No.1, mustas toonis kauapüsiv silmalainer
*Push Towel universaalsed puhastusrätikud
*MARK – face and body scrub sooduskupong (-20%)

Mina jäin oma ilukarbikesega väga rahule ning ootan juba ka järgmisi – ühtlasi ka loodan, et ka neist tuleb mini-variante!

Lisaks on Liina’s Beauty Box Facebook’i lehel käimas ka tore kingiloos hetkel – mine ja uuri SIIT!

kena

One thought on “BEAUTY BOX #1 / LIINA’S BEAUTY BOX

Leave a Reply

