HELLO YOU, YOU BABYBLUE BAG!

IMG_20170524_111603Kellel ei ole kunagi liiga palju kingi, kellel ei ole kunagi liiga palju käekotte. Ma ilmselt kuulun pigem sellesse teise kategooriasse, sest kingi kui selliseid kannan ma pigem vähe, muid jalanõusid võiks aga see-eest kõikvõimalikes toonides ja mudelites olla.
“Beebisinine” ei ole kunagi mu eriline lemmikvärv olnud, aga kui siin paar kuud tagasi ühte poodi sisse astusin ja imeilusat pastelset helesinist crossbody (üle keha kantavat käekotti) nägin, olin kohe müüdud – “mul ON sellises toonis kotti vaja!” Kahjuks see crossbody oli nii mõttetult pisike, et isegi mu rahakott ei mahtunud sinna sisse ära, rääkimata siis kõigest muust vajalikust, mida üks naine/ema kaasas “peab” kandma. Ja nii see poodi jäigi! Pigem meeldivadki mulle sellised veidi mahukamad käekotid – mida saab lisaks ka crossbody’na kanda, et käed kiirelt vabaks saada – ning kuhu ikka vajadusel mahub asju sisse ka pista.
IMG_20170524_133408Ma ei ole suur hetkeemotsiooni ajel ostja. Sellised asjalikumad ostud enamasti mõtlen läbi, kuid kui ma ZARA poes seda helesinist mahukamat käekotti nägin (ja veel selle hinda), siis olin täiesti müüdud, automaatselt. Ideaalset pastell-sinist värvi, mahukas ning lisaks ka pikema sangaga, et vajadusel üle keha “visata”. Iseenesest on see käekott veel n-ö ümberpööratav ehk siis kahtpidi kantav, kuid ma kahtlen, et selle hõbedase poole väljapoole keeran, kuid beebisinisega sobib see hõbedane väga hästi kokku. Ainus miinus minu jaoks see, et sel ei ole ühtegi lisataskut sees, vaid üks pisike telefoni-võtmekotike, mis lisaks sanga küljes ripub – aga selles osas arusaadav, sest kui tahad koti teistpidi keerata ja hõbedasena kanda, siis see tasku ju ei sobiks sinna. Lisaks on see mõnusast pehmest materjalist (aga siiski vormihoidev), mitte jäik ja kummaline nagu paljud taolised käekotid kipuvad olema.
Selline peaaegu ideaalne käekott ja seda veel sellise hinna eest – igatahes WIN! Olen selle leiuga igatahes väga rahul ning kott ootab kapiserval nüüd esimest õuetiiru.

kena

Leave a Reply

