KASUTATUD/TÜHJAD/PETTUNUD #6

IMG_20170615_140956Aeg jällegi sealmaal, et kirja panna üks pikem postitus otsalõppenud toodetest. Nende hulgast leiab häid ja paremaid tooteid, pikalt juba kasutuses olnud tooteid ning ka paar pettumust.
IMG_20170615_135526LUMI kaitsev ja taastav kätekreem – väga mugavas pumpsüsteemiga pudelikeses kätekreem, mis teeb seda, mida lubab (arvustus SIIN!). Rikkalikult niisutav, ilma, et oleks üleliia rasvase ja tihke tekstuuriga. Imendub kiirelt nahka. Olin sellega väga rahul ning sain kiirelt abi oma ülemäära kuivadele kätele, kuid minu senist lemmikut kätekreemi – The Body Shopi Hemp sarja kätekreemi – see ei asenda (vähemalt minu jaoks mitte). Aga LUMI valikus on ka veel teisi kätekreemivariante, mida katsetada! Üldiselt aga minupoolne soovitus!
IMG_20170615_140751HolikaHolika Pure Essence Sheet Mask /Lemon – kangast näomask sidruniga – kirgastav, värskendav, rahustav, niisutav, kergelt kooriva toimega. Minu esimene kogemus kangasmaskiga – oli päris põnev. Nahk oli pärast tõesti mõnus ja niisutatud ja selline värske/särav. /Rice – intensiivselt nahka niisutava toimega, ühtlasi ka värskendab, rahustab, toidab ja kirgastab. Aitab helendada pigmendilaike. Samuti väga mõnus näomask! Tekitas näos teistsuguse tunde kui see sidrunimask –  oli sellise kergelt jahutava toimega. Näonahk oli pärast maski imepehme ja mõnus, jume särav ja kirgas. Kangasmaskid on mu viimase aja lemmikud näohoolduses ning kindlasti katsetan veel erinevaid. Igati mõnusad maskid ning ootan juba järgmiste katsetamist huviga!
IMG_20170615_140044VIVI Moisturizing Face Gel Mask – niisutav geelmask (arvustuse selle kohta leiab SIIT!). Mulle see mask täitsa meeldib – midagi super erilist see ei ole/tee, kuid nahk on peale maski pehme ja niisutatud – ehk siis täidab oma eesmärki. Eriti meeldib mulle selle toote pakend –  kasutusmugavus on super.
IMG_20170615_140449MOSSA Oil-Infused Nourishing Body Lotion – astelpajumarja ekstraktiga toitev kehapiim. Hästi mõnusa ja rikkaliku, kuid kiirelt imenduva tekstuuriga kehakreem. Lõhn on marjane ja meeldiv. Nahk jääb peale kreemitamist siidine ja pehme ja korralikult niisutatud. Lisaks on mugavalt tuuis see kehakreem, mistõttu sobiva koguse doseerimine on lihtne ja hügieeniline. Mulle meeldis väga!
IMG_20170615_135919AUSSIE Beach Mate kuivšampoon – Pettumus! Minu arvates väga kehva toode! Paar korda katsetasin ning sinnapaika see pudel jäigi. Juuksed jäävad nähtavalt “pulbrised” – ka minu punakas-heledamapoolsed, ei tea, mis “jahuefekt” veel tumedate juustega oleks?! – lisaks on juuksed sellised kuivad ja meenutavad heina peas. Sellist mõnusat värskust ning oodatud tulemust selle kuivšampooniga ei saa, mina vähemalt mitte. Ei soovita!
IMG_20170615_140653Bepanhen Anti-Exem kreem – midagi Preili nahahooldustoodetest. Soovitas meile seda pediaater, et tema kuivematele ja karedamatele kohtadele kätel-jalgadel määrida. Kreem on küllaltki kerge tekstuuriga ning ei saaks just öelda, et väga tõhus. Niisutas nahka küll, kuid karedust/punetust ei leevendanud kuigi hästi. Pikemaajalist mõju ei olnud. Sai ära kasutatud, kuid uuesti ei ostaks!
IMG_20170615_140207LUMENE Refreshing Foot Cream – värskendav ja niisutav jalageel. Mõnusa maheda lõhnaga ja hea tekstuuriga jalakreem. Imendus kiirelt nahka, jättes jalad pehmeks ning “kergeks” ehk jahutas/värskendas neid mõnusalt. Leevendas väsinud ja kergelt turses jalgu hästi! Mulle meeldis!
IMG_20170615_135552MIXA Cleansing Micellar Water – jätkuvalt lemmik! Kolmas tühjaks kasutatud pudelike juba ning jätkuvalt olen sellest vaimustuses! Veel on mõnusalt mahe roosilõhn ja efektiivne toime!  Ei ärrita nahka. Pikemalt kirjutasin sellest mitsellaarveest ka SIIN! asuvas postituses. Soovitan kindlasti proovida!
IMG_20170615_140316Stenders Cranberry Lip Butter – jõhvkane huulevõie. Iseenesest ju täitsa hea, kuid see “näpud-sisse” pakend mulle väga ei meeldi. Mingi periood kasutasin hoolsalt seda, kuid siis jäi seisma ja tõenäoliselt ma seda lõpuni ei kasuta. Suurim miinus minu jaoks – pakend. AGA, seda peaks olema saada ka teistsuguses- väljakeeratavas – pakendis. Seega, kellele samuti potsikus huulepalsamid ei sobi, siis võib katsetada seda teises pakendis varianti samast tootest.
IMG_20170615_135753Clarins Extra-Comfort Toning Lotion – näovesi kuivale/õrnemale/küpsemale nahale. Selline hästi “pehme” näovesi – niisutava ja rahustava toimega. Raseduse ajal, kui mu nahk oli kuivem ja rohkem ärritustele vastuvõtlikum, sobis see väga hästi kasutada ja mulle meeldis. Võtsin selle kasutusele siis, kui naha olukord uue nahahooldusrutiini kasutuselevõtmisega väga käest ära läks (kirjutasin sellest SIIN!) ning sain ärrituse kiirelt kontrolli alla.
IMG_20170615_140535.jpgClarins Instant Gloss – mul on see toode juba mitu aastat vahelduva eduga kasutusel olnud ning praeguseks hetkeks sellise disainiga seda toodet poelettidelt ei leia. Üleüldiselt ongi see neil hooajatoode, mis siis iga aasta? (võib-olla ka mitte päris igaks aastaks) suvise meigikollektsiooniga uuesti uue disainiga müüki paistakse. Toode on tuubis läbipaistva geelina, kuid huule pinnale kandes see muutub roosakaks. Toon jääb igal kandjal erinev ning oleneb paljuski ka huulepinna enda toonist jms. Minu huulele jääb see kaunis vaarikaroosa. Toode on võrdlemisi kauapüsiv, isegi kui läike osa mingi hetk kipub huulepinnalt kaduma, siis värv ise on kenasti huulepinnal alles.

Selleks korraks jällegi tühjade totsikute-potsikute-tuubidega kõik!
kena

Leave a Reply

