MINU LEMMIKUD SUVEMEIGIS

IMG_20170804_230100 Suvisel ajal eelistan ma kanda võimalikult minimaalset meigikihti – samas peab see “toimima” ehk vajadusel peitma ja/või esile tooma seda, mida soovin. Ideaalis on suvemeik ka väga kiirelt peale kantav ning sobilik ka mujale, kui vaid koduhoovi.
Olen leidnud enda jaoks need kiirelt ja lihtsalt pealekantavad ja hästitoimivad tooted, mis tagavad kerge ja õhulise suvise meigi. Olenevalt olukorrast on kasutusel paar toodet rohkem või vähem, näiteks ripsmetušši ja jumestuskreemi ma hetkel igapäevaselt ei kasuta – jumestuskreem leiab kasutust vaid siis, kui näonahk parasjagu ei hellita, kuid seda on ta õnneks pikemat aega juba teinud, juhhei!
Põhitooteid, mis mul suvemeigis kasutusel on, saab välja tuua viis: esimesena mu vaieldamatult kõige rohkem kasutust leidev meigitoote, milleks on Artdeco Setting Powder Compact (kirjutasin selle kohta pikemalt ka SIIN!). See “mitte-midagi-tegev-samas-nii-palju-tegev” puuder on ideaalne jumestuse lõppviimistluseks või siis üksiku tootena kasutamiseks. Hoiab naha kenasti matina, samas on nahal õhkõrn ja peaaegu, et olematu. Peidab poore ning ühtlustab jumet, omamata üldse mingit toonipigmenti.
Teiseks tooteks, mis samuti palju kasutust leiab, on Artdeco päikesepuuder – see on kauni maheda säraga ning mitte liiga intensiivse tooniga. Hästi unuversaalne toode, mida ma kasutan nii kontuurimiseks (kui kasutan eraldi põsepunatooteid) kui ka üksiku tootena n-ö põsepuna asemel.
Kolmandaks on Clarinsi kulmupliiats, mis mulle väga meeldib – hea toon, hea pehmusega süsi ning mugav ning lihtne peale kanda, et tulemus jääks loomulik.
IMG_20170804_230244Neljandaks, kreemjad põsepunad – neid ei kasuta ma päris igapäevaselt, kuid siiski küllaltki tihti. Kreemjad põsepunad on suvisel ajal mõnusad alternatiivid puuderjale variandile – kergemad ja loomulikumad. Neid on mul – vastavalt tujule ja/või riietusele – kasutusel kaks: “värskem” roosakas BECCA “Beach Tint” põse -ja huulevärv ning soojem virsikutoonis Artdeco oma (sellest rohkem juttu ka SIIN!). Mõlemad meeldivad nii toonilt, tekstuurilt kui ka lõpptulemuselt ning on ka lihtsalt hajutatavad.
Viimase suvise lemmikuna leiab rohkem kasutust highlighter ehk siis särapulk/särakreem vms … See on üleüldse selline toode, mida ma alles viimasel ajal olen rohkem kasutama hakanud ja üldse ei saa aru, miks ma varem juba seda ei teinud!? Nutikas toode andmaks näole kiirelt ja lihtsalt kaunist kuma ja värskust. Ka highlighter’eid on mul kasutusel kaks erinevat: mahedam ja igapäevasem – viimane toode, mis mu lemmikute hulka lisandunud – Artdeco “On The Glow Stick” särapulk (kirjutasin sellest lähemalt ka SIIN!) ning kuldsem ja veidi silmatorkavam pumppudelis BECCA Shimmering Skin Perfector (särageel?).
IMG_20170804_230154Need on need põhitooted, mis kasutust leiavad, eks aega-ajalt on ikka tahtmist rohkem meigiga “mängida” ja kasutan silmapliiatseid, lauvärve, huulepulki jms ka, kuid igapäevaseks “on-the-go” jumestuseks nendest täiesti piisab.

kena

Leave a Reply

